خرید وفروش طلا و دلاردربازار متوقف شد

چکیده: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرکشور با اشاره به نابسامانی بازار ارز وطلا گفت: طلا و دلار دربازار خرید و فروش نمی شود و تا اطلاع ثانوی مبادله دلار و طلا متوقف است.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت محمد کشتی آرای  اظهار داشت: به دلیل نامشخص بودن قیمت طلا و دلار ، خرید و فروش دراین بازار متوقف شده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهرکشوردرباره افزایش قیمت دلار و طلا دربازار گفت: قیمت اونس جهانی طلا افزایش جزیی داشته است اما دربازار داخل به صورت کاملا هیجانی درحال افزایش است.

گفتنی است سایت رسمی صنف طلا و جواهر که روزانه قیمت طلا، ارز و سکه را اعلام می کند قیمت دلار را از جدول روزانه خودحذف کرد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز دوشنبه در بازار تهران به بیش از ۱۲۵ هزار تومان و قیمت دلار به ۳۲۳۰ تومان و سکه تمام بهار آزادی به یک میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید. امروز دوشنبه هر قطعه نیم سکه به ۶۲۷ هزار تومان، ربع سکه به ۳۱۳ هزار تومان، سکه گرمی به ۱۶۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸عیار به ۱۱۷هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۷۷۱ رسیده است.باید توجه داشت که این قیمت ها درحال تغییر است


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.