خرید ۲۰۰۰ خودرو از سوی بین شهری ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خرید 2000 خودرو از سوی بین شهری ها

خرید ۲۰۰۰ خودرو از سوی بین شهری ها

ممتازنیوز: مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری از امضای قراداد با ایران خودرو مبنی بر دریافت دو هزار دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند LX‌ خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، رحمت‌الله حاج محمدعلی، با اعلام این خبر گفت: با پی‌گیری‌های صورت گرفته از ایران خورو قراردادی مبنی بر دریافت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو سواری با ایران خودرو به امضا رسید که تا به امروز بلاتکلیف مانده بود.
وی بیان کرد: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ۲۰۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری وام ۱۰ میلیون تومانی با بهره پایین تعلق می‌گیرد.
حاج محمدعلی با بیان اینکه حدود ۳۰۰۰ دستگاه خودروی فرسوده بین شهری از دو سال و نیم پیش برای نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند اما تاکنون هیچ تسهیلاتی برای نوسازی آنها پرداخت نشده است، گفت: از سال ۸۰ تاکنون حدود ۴۵ هزار دستگاه ماشین از ایران خودرو دریافت شده که در جاده‌ها تردد دارند.
مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری با اشاره به افزایش هزینه‌های رانندگان و درآمد پایین آنها اظهار کرد: چند سالی است که راننده‌ها درآمد و هزینه‌های خود را به سختی متناسب می‌کنند. هزینه‌های ناوگان، نرخ لاستیک، روغن و سایر قطعات یدکی خودرو‌ها افزایش یافته است و کنار تورم موجود، فشار اقتصادی زیادی به راننده وارد شده است.
وی با بیان اینکه نرخ‌های سواری کرایه نسبت به تورم موجود مناسب نیست، به ایسنا گفت: با این نرخ‌ها زندگی راننده و شرکت‌ها تأمین نمی‌شود اما برنامه‌ای برای افزایش نرخ نداریم و بیشتر به دنبال ارائه خودروی ارزان‌تر با تسهیلات ساده‌تر به رانندگان هستیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.