خرید ۵ درصد ایرانی‌ها از فروشگاه‌های الکترونیکی

۱۰م آذر ،

مدیرعامل یک فروشگاه الکترونیکی با بیان اینکه میزان خرید از فروشگاه های الکترونیکی درایران در حدود ۲- تا ۵ درصد است، اعلام کرد: قصد داریم تا پایان سال ۹۲ حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خریدهای اشخاص به صورت الکترونیکی انجام شود.
حسن باغبانیان در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به راه اندازی دومین فروشگاه الکترونیکی در کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مجموعه از چند سال قبل فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده، ولی از ابتدای سال جاری خرید اشخاص به صورت الکترونیکی از این مجموعه چهار برابر شده است.
وی با بیان اینکه اشخاص در سایر کشور در حدود ۵۰ درصد خریدهای خود را از فروشگاه های الکترونیکی انجام می دهند، اظهار داشت: ولی این میزان درایران در حدود ۲ تا ۵ درصد قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم تا پایان سال ۹۲ اقداماتی را انجام دهیم که حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خریدهای اشخاص به صورت الکترونیکی انجام شود.
باغبانیان با اشاره به اینکه این فروشگاه برای عرضه خدمات از وزارت صنایع وبازرگانی و وزارت ارشاد مجوز فعالیت گرفته است، ادامه داد: محصولاتی که در این فروشگاه برای فروش عرضه می گردد باید مورد گزینش های مختلف همچون، کیفیت قابل قبول، قیمت مناسب، مصرفی بودن و بعضی دیگر موارد قرار گیرند تا مجوز عرضه آنها در این فروشگاه الکترونیکی صادر شود.
وی با بیان اینکه همه واردکنندگان و تولید کنندگان می توانند محصولات خود را در این فروشگاه عرضه کنند، افزود: هم اکنون یک هزارو ۲۲۰ محصول دراین فروشگاه به فروش می رسد.
وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر این فروشگاه اینترنتی۸۵ هزار مشتری دارد که بعضی از این اشخاص چندین باراز این مجموعه خرید کرده اند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.