“خزایی فر”:ترجیح دادم از بازیگران چهره استفاده نکنم

۱۲ام بهمن ،

کارگردان “تابستان طولانی” گفت: بومی بودن بازیگران برایم ارزشمند بوده و ترجیح دادم از بازیگران چهره استفاده نکنم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، نشست نقد و بررسی فیلم ” تابستان طولانی” باحضور علی خزایی فر نویسنده و کارگردان، دواد رحمانی مدیر فیلم برداری، سینما خزاعی تدوین، سیاوش حقیقی تهیه کننده، امیرحسین رفیعا و حسین طاهری بازیگر در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

علی خزایی فر کارگردان فیلم “تابستان طولانی” درخصوص این فیلم گفت: از دوستانی که فیلم را دیدند سپاسگزارم. این فیلم محصول صدا و سیمای خراسان رضوی است و کلیه بازیگران بومی انتخاب شده اند.

وی افزود: بومی بودن بازیگران برایم ارزشمند بوده و ترجیح دادم از بازیگران چهره استفاده نکنم.

خزایی فر با بیان اینکه این فیلم در ابتدا تله فیلم بوده، تصریح کرد: دوستان در جهت ارتقای این فیلم آن را به فیلم بلند سینمایی تبدیل کردند و این فیلم سبب ورود آن ها به عرصه سینما است.

کارگردان “تابستان طولانی” ادامه داد: سه تله فیلم با نام های “خیابان ارگ”، “کویر”، “کبوتر” در استان خراسان رضوی تولید کرده و دو سال است که به این عرصه ورود پیدا کرده ام.

وی در مورد داستان این فیلم اظهار داشت: این فیلم از داستن های کوتاهی تشکیل شده که هر کدام از آن ها زمانی که پیام خود را به بیننده انتقال می دهند، پایان می یابد و این خاصیت ساختاری فیلم است.

خزایی فر دربارهٔ ژانر فیلم گفت: ژانر این فیلم ژانر بالغ شدن است که قرار است “حسن” در این فیلم باتوجه به سن کوچکش تجربیات بزرگی را به دست آورد و مسئولیت یک زندگی را به عهده بگیرد./ی۲

برای ملاحظه آخرین خبرها، عکس ها و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.