خسروی: انتخاب داور سنگاپوری، کار قطری‌هاست

۱۵اردیبهشت،

علی خسروی با انتقاد از انتخاب داور سنگاپوری برای بازی ایران برابر قطر، گفت: این انتخاب کار قطری‌هاست. این داور هیچوقت به المپیک نرفته و حتی کاندیدای قضاوت جام جهانی هم نشده است. او هیچگاه بازی مهمی را سوت نزده و سابقه بین المللی‌اش نصف مسعود مرادی هم نیست. سنگاپور و مالزی لابی‌های قدرتمندی را در آسیا دارند و به همین دلیل او در این سطح می‌خواهد سوت بزند.

به گزارش ایسنا ، او در ادامه افزود: صد نفر تماشاگر کجا و صدهزار تماشاگر کجا؟ تجربه در این مواقع بسیار موثر است. ایران باید از شیخ سلمان، رئیس جدید AFC بخواهد او را عوض کند. اگر ما درخواست کنیم حتما این داور عوض خواهد شد، مهم ترین بازی ما با قطر است و این آخرین شانس ما برای رفتن به جام جهانی است. ما باید همه تلاشمان را کنیم تا داور بازی از چین یا ژاپن انتخاب شود.

کارشناس داور در ادامه با انتقاد از نامه نوشتن به فیفا، اظهار کرد: ارسال نامه امری غیر حرفه‌ای بود. کی آنها به حرف ما گوش داده اند که این بار دومشان باشد؟ دپارتمان داوری آسیا نهایتا تا ماه آینده عوض خواهند شد و آقایانی که مدعی داشتن لابی در دپارتمان فعلی داوری بودند باید رایزنی برای تعویض داور مسابقه می‌کردند.

خسروی در پاسخ به این سوال که آیا بهانه‌ی ما برای تعویض داور محکمه پسند خواهد بود، گفت: بهترین بهانه، ده نفره شدن تیم ما در نیمه اول برابر کره است. شاید صحبتی قانع کننده نباشد اما فراموش نکنید فوتبال آسیا سرتاسر لابی است و این بهانه ظاهر قضیه است. به هر حال ما باید همه تلاشمان را کنیم تا او عوض شود. او به هیچ وجه در اندازه‌های این دیدار نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.