خسرو قمری: رفع تعلیق موفقیت بزرگی بود

کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا گله مند از تعلیق ایران

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پیش از این نیز رفع تعلیق ایران قطعی بود و ستاره دار نبودن ایران در فدراسیون جهانی برای ما اهمیت داشت.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری جلسه مدیریت کنفدراسیون اسیا در کشور لبنان در خصوص بحث تعلیق ایران صحبت هایی انجام شد و مسئولان آسیایی با ابراز ناراحتی از این موضوع به دنبال رفع آن بودند.

وی گفت: همچنین در این جلسه مسئولان آسیایی اعلام کردند که هیچ مشکلی با فدراسیون کشورمان ندارند و برخی از این معضلات باید از طریق گفتمان با فدراسیون جهانی این رشته مرتفع شود.

قمری افزود: ما به دنبال اصلاح اساسنامه فدراسیون طی چند ماه باقی مانده پایان سال میلادی هستیم تا خیالمان از بابت برطرف شدن تمام مشکلات راحت شود و دیگر حاشیه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی در خصوص درج نام علی زنگی آبادی به عنوان رئیس فدراسیون کشورمان در سایت جهانی اظهار داشت: در حال حاضر بودن یا نبودن نام بنده در سایت فدراسیون جهانی اهمیت چندانی ندارد و بحث مهم برداشتن علامت ستاره و رنگ قرمز از روی نام ایران که خوشبختانه در حال حاضر این مورد برطرف شده است.

گفتنی است، در حال حاضر خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با هدف حضور در اجلاس آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کوهستان در لبنان به سر می برد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.