خسرو قمری: سهمیه ارزی تامین شود با مربیان خارجی قرارداد می‌بندیم

۰۹م آذر ،

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قرار است کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ، سهمیه ارزی فدراسیون‌ها را تامین کنند.

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما مربیان خارجی خود را انتخاب و با آنها وارد مذاکره شده‌ایم. تنها مشکل اصلی تامین منابع ارزی است که باید کمیته ملی المپیک این کار را انجام دهد. البته با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم وضعیت خوبی مهیا خواهد شد و قرار است کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها سهمیه ارزی بدهند که در این صورت می‌توانیم با مربیان خارجی عقد قرارداد داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به این که فصل بدنسازی در تمام دنیا آغاز شده، در حال حاضر آوردن مربی خارجی به نوعی هدر دادن منابع اعتباری است و حداقل تا اواسط دی ماه یا اوایل بهمن ماه فرصت داریم تا با آمدن مربیان خارجی شرایط هماهنگی را مهیا کنیم.

قمری دربارهٔ بحث تعلیق و فرصت یک ماهه فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز ، تصریح کرد: تعلیق از روی فدراسیون برداشته شده و ما بدون داشتن مشکل، کار خود را انجام می‌دهیم. اما با توجه به این که سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده باید بخشنامه ها و اساسنامه بازنگری و اصلاح شود چرا که شرایط وزارت ورزش و جوانان کاملا متفاوت است و این کار توسط یک گروه کارشناسی که از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده در حال انجام شدن است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.