خسرو قمری: ما با شایعات کاری نداریم / کار خودمان را انجام می دهیم

۳۰ام بهمن ،

خسرو قمری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری با شایعات آغاز به کار خود نکرده است که بخواهد با این حرفها به حرکت خود ادامه دهد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه روسای برکنار شده باید به سرکار بیایند اظهار داشت: من تا به امروز هیچ حرفی در این زمینه نشنیده ام و این مسائل شایعاتی بیش نیست.


وی در ادامه بیان کرد: وقتی که یک رئیسی از فدراسیونی به هر سببی استعفا دهد و جایگاهش به رئیس دیگری سپرده می گردد این موضوعات و شایعات که باید روسای قبل بر کار برگرند هیچگاه صحت ندارد اگر زنگی آبادی از فدراسیون دوچرخه سواری جدا شد با میل شخصی بود و خود نامه استعفایش را نوشت و در فدراسیون استعفا زنگی آبادی موجود می باشد.


رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: روسای تمام فدراسیونها چه عزل چه بر سر کار آمدند طبق یک اساسنامه مشخص بوده است من هم با همان اساسنامه بر سر کار آمده ام چرا الان به مشکل برخورده و باید این شایعات پیش بیاید؟


وی در خصوص رکابزنان کشورمان برای مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان بیان کرد: حدود ۳۰ ورزشکار در بخش های آقایان و خانم ها در رشته های پیست، استقامت، نیمه استقامت، شرکت خواهند کرد ولی در بخش بانوان به سبب مشکل مالی و رکوردهای کمی که ثبت کرده اند از بین ۵ نفر داخل اردو امکان دارد با یک نفر که احتمال مدال آوری بیشتر داشته باشد را راهی این مسابقات شود.


خسروقمری گفت: سال قبل کاروان دوچرخه سواران در مسابقات آسیایی حدود ۷۱ نفر بود ولی امسال به سبب مشکلات مالی که گریبان گیر فدراسیون می باشد باید مدیریت کارهای فدراسیون را پیش ببریم که امسال با کاروان ۳۰ نفری راهی مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان خواهیم شد.


وی در پایان افزود سال پیش در این رقابتها ۷ مدال بدست آوردیم امسال با حداقل امکانات راهی این مسابقات خواهیم شد بر همین اساس با پیش بینی های به عمل آمده از این رقابت ها بیشتر روی رکابزنان سرعتی سرمایه گذاری کرده ایم و انتظار مدال خواهیم داشت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.