خسرو گفت مقابل دوربین خنده‌ام می‌گیرد/ خاطره ابراهیم آبادی از زنده یاد شکیبایی

۳۰م آذر ،

 به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم آبادی که سال ۱۳۱۳ در تبریز به دنیا آمده و فعالیت‌های هنری‌اش را از تئاتر آغاز کرده‌است. در این گزارش از آغاز فعالیت‌های هنری‌اش سخن گفت، به شرایط امروز حاکم برعرصه بازیگری پرداخت و تاکید کرد که هنوز هم به کار و هنرش عشق می‎ورزد و عاشق آن است.
 

او که نمایش‌های مختلفی را در مقام کارگردان به صحنه برده، در بخشی از صحبت‌هایش از خسرو شکیبایی و تجربه همکاری با او سخن گفت؛ «زمانی که می‌خواستم تله تئاتر «شارلاتان‌ها» یا « دنیا در قرن بیستم» را اجرا کنم از خسرو شکیبایی خواستم که در این کار بازی کند، او به من گفت که من جلو دوربین خنده‌ام می‌گیرد، من از او خواهش کردم و آمد و یک بازی فوق العاده در این کار داشت.»
به گفته آبادی آخرین همکاری این دو، بازی در تله فیلم «آشیانه‌‎ای برای زندگی» بوده‌است.
او با نشان دادن یکی از عکس‌هایش همراه با رضا ناجی، در مورد این بازیگر و نحوه آشنایی با او گفت که در پایگاه دوم شکاری بود که من با ناجی آشنا شدم، من آن موقع برای تدریس تئاتر و بازیگری رفته بودم تبریز و ناجی در این کلاس ها شرکت می‌کرد.»

آبادی در مورد عشق به هنر و تعهد به کار هم خاطراتی را از زندگی شخصی اش مثال زد: «۱۰ صبح پدرم را به خاک سپردیم . من ساعت ۶ بعد ازظهر روی صحنه رفتم . مادرم را ساعت ۳ بعدازظهر دفن کردیم و من ساعت ۸ شب روی صحنه رفتم، چون عاشق کارم بودم و به کارم عشق می‌ورزیدم.»

۵۷۵۷

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.