خسوس :بازی بامراکش پر از دام برای ما بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

خسوس کاندلاس در رابطه با دیدار ایران – مراکش اظهار کرد: اسم این بازی را دوست دارم بگذارم بازی‌ پر از دام، چون هر لحظه می‌خواستیم نتیجه را عوض کرده و تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم و وقتی که دستیابی به این هدف میسر نمی‌شد، استرس بازیکنان افزایش پیدا می‌کرد.

به گزارش تفسیری ایسنا،وی در ادامه افزود: خیلی علاقمند به آمارهای بازی نیستم و خیلی بدان توجه نمی‌کنم اما اگر نیم نگاهی به آماری داشته باشید که در سایت فیفا موجود است متوجه می‌شوید که ما در این بازی ۵۱ شوت به سمت دروازه مراکش زدیم اما آنها ۱۳ ضربه به سمت دروازه ما داشته‌اند، ما هشت کرنر زدیم اما مراکش تنها یکبار به ضربه کرنر رسید، ۶۴ درصد از وقت بازی مالکیت توپ در اختیار ما بود و ۳۶ درصد در اختیار مراکشی‌ها. اینها نشان می‌دهد که در زمین بازی چه چیزی بین ایران و مراکش قبل است.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: صبح امروز یکبار دیگر فیلم بازی ایران – مراکش را دیدم و متوجه شدم که اگر نخواهیم نتیجه حک شده روی اسکوربورد را در نظر بگیریم ما توانسته‌ایم در این مسابقه با یک گل اختلاف پیروز شده و به سه امتیاز دست یابیم.

“پس به نظر شما بازی ایران مقابل مراکش خیلی بد نبوده است؟” کاندلاس در پاسخ به این پرسش گفت: ما در این مسابقه خیلی از حریف برتر بودیم اما شما فقط وقتی احساس می‌کنید خوب بازی کردید که نتیجه مورد نظرتان روی تابلو نقش بسته باشد اما اگر آن چیزی که انتظار داشتید روی تابلو نبینید در آخر احساس نارضایتی خواهید داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از آغاز مسابقات ما در نظر داشتیم که یک نتیجه خوب مقابل اسپانیا کسب کرده و مراکش را شکست دهیم که تا به اینجای کار به این اهداف رسیده ایم. ما روز پنجشنبه پاناما را پیش رو داریم که این بازی برای ما یک فینال است و باید در آن فینال پیروز شویم. ما در این بازی فرصت اشتباه نداریم و باید با دقت لازم بازی کنیم. تنها هدف ما در این بازی باید پیروزی باشد و نباید به تساوی فکر کنیم.

کاندلاس درخصوص اینکه پیشرفت بازی به بازی که مدنظر کادر فنی تیم ایران بوده است، تا به این لحظه میسر شده است، گفت: هر حریفی مقابل ما به یک گونه بازی می‌کند و اینطور نیست که بخواهیم با هر بازی عملکرد تیم را ارزیابی کنیم. ما در مقابل اسپانیا به مراتب بهتر از بازی برابر مراکش بودیم. ما باید تلاش کنیم و در دیدارهای پیش رو بهتر از این عمل کنیم.

این مربی اسپانیایی با تاکید بر اینکه عملکرد یک تیم باید در طول ۹ بازی و یا یک تورنمنت مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: اگر به دیدار نیمه نهایی یا فینال یک تورنمنت برسید این بدین معناست که لحظات سخت و ساده‌ای را گذرانده‌اید و توانایی صعود به این مراحل را داشته‌اید.

وی در خاتمه تصریح کرد: الان بالاترین حریف ما ذهن خودمان است که باید آن را کنترل کنیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.