خسوس: فوتسال ایران در مسیر درست قرار دارد

۲۶خردادماه،

سرمربی تیم فوتسال ایران بعد از قهرمانی در تورنمت چهار جانبه چین با اعلام رضایت از تمامی بازیکنان گفت: تیم ملی در همان مسیری که باید گام بر می دارد.

خسوس کاندلاس بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چهار جانبه چین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: ما سه بازی مقابل سه تیم انجام دادیم که هر کدام‌شان شیوه متفاوتی داشتند. این موضوع سبب شد تا نیز ما مجبور شویم برای هر بازی استراتژی جداگانه‌ای را در نظر بگیریم، ولی خوشحالم در مسیری که فکر می‌کردیم درست است، قرار داریم.

سرمربی تیم فوتسال همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چرا ایران مقابل تیم‌های ضعیفی مثل هلند و چین به زحمت به پیروزی رسید؟ افزود: من واقعا از بازیکنانم راضی هستم،‌ اما سبب گل‌های کم ما برابر هلند از دست دادن موقعیت‌های بسیار بود.

وی همچنین دربارهٔ حضور بازیکنان امید تیم ملی در کنار بازیکنان با تجربه مثل محمد طاهری، محمد کشاورز و اصغر حسن‌زاده به ایسنا، گفت: حضور بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها سبب شد تا خودشان را نشان دهند و تجربه خود را بیشتر کنند. بازیکنان جوان ما در این قهرمانی سهم بسیاری داشتند.

خسوس در پایان نیز دربارهٔ مسابقات داخل سالن آسیایی اینچئون کره جنوبی که تیم ملی باید هفت روز دیگر در آن شرکت کند، مطرح کرد: ما با حضور در تورنمنت چین و پیش از آن نیز با برگزاری دیدار دوستانه مقابل ازبکستان به آمادگی کامل رسیده ایم و با قدرت تمام به کره جنوبی می‌رویم. هدف ما در این مسابقات تنها قهرمانی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.