خسوس کاندلاس: ایران در دو جبهه مقابل اسپانیا موفق بود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

Vahdati - Khesus.jpg

مدیرفنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران تاکید نمود که این تیم در مصاف با تیم مدعی اسپانیا در دو جبهه موفق ظاهر شده است.

به گزارش تفسیری ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، خسوس کاندلاس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل اسپانیا در دو جبهه موفق بود، جبهه نتیجه گیری و جبهه ایستادن مقابل تیمی که مدعی قهرمانی جهان است.

کاندلاس در پاسخ به این پرسش که در وقتی که تیم ایران با ۲ گل از اسپانیا عقب بود، فکر می‌کردید به بازی برگردیم؟ گفت: تیم ایران در نیمه اول دیدار مقابل اسپانیا نیز عملکرد خوبی داشت و تیم اسپانیا براساس تجربه بازیکنانش و استفاده از فرصت‌ها توانست به گل برسد. به همین خاطر من امیدوار بودم به بازی برگردیم.

وی در ادامه افزود: یک نکته مهمی که در این بین باید به آن توجه لازم را داشته باشیم این است که تیم اسپانیا تیمی شکل گرفته است که از مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا آمده و ۶ سال است که در جریان مسابقه به تیمی نباخته است اما ایران تیمی است که در طول چند ماه قبل تغییراتی شجاعانه داشته است.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال همچنین خاطر نشان نمود: تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا فقط یک چیز می‌گوید که باید بهتر از این شویم و خوشبختانه فعلا در این مسیر هستیم. البته هنوز راه درازی در پیش داریم و باید بهتر از این شویم.

کاندلاس در پاسخ به این پرسش هم که قبول دارد که با این تساوی امیدواری به موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی بیشتر شد؟ گفت: من الان حواسم را به بازی بعد می‌دهم. ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا به هدف خود برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش نیز که اگر بخواهد در یک جمله در مورد بازی ایران و اسپانیا حرف بزند، چه می‌گوید؟ خاطر نشان نمود: ایران با این بازی نشان داد که می‌خواهد خود را تا جمع چهار تیم برتر جام جهانی برساند.

این مربی اسپانیایی در خاتمه تصریح نمود: تنها هدف ما این است که بهتر شویم. اگر روز به روز در فکر بهتر شدن نباشیم در آخر راه به جایی نخواهیم برد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.