خشم مسی پس از شکست مقابل اوساسونا و قهرمانی رئال مادرید

مهاجم بارسلونا از نحوه پایان لالیگا به شدت خشمگین بود و تصور نمی‌کرد تیمش چنین نتیجه‌ای را کسب کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از آس، بارسلونا پنجشنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا شکست غیرمنتظره‌ای برابر اوساسونا تجربه کرد و دو بر یک مغلوب حریف ۱۰ نفره‌اش شد. در مقابل، رئال مادرید با پیروزی برابر ویارئال در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو فاتح لالیگا شد.

لیونل مسی که تک گل تیمش برابر اوساسونا را به ثمر رسانده بود به شدت از شرایط موجود خشمگین بود و به خبرنگاران گفت: تصور نمی‌کردیم لالیگا را به این شکل به پایان برسانیم اما نشان داد که در طول یک سال چه بر ما گذشته است. ما یک تیم ضعیف هستیم که حریفان می‌توانند با انسجام و شور و اشتیاقی که دارند شکستمان دهند. امتیازات زیادی از دست دادیم که نباید این اتفاق رخ می‌داد. ثبات نداشتیم. 

مهاجم بارسلونا درباره رئال مادرید اظهار کرد: مادرید کار خود را انجام داد. این تیم پس از بازگشت فوتبال در هیچ یک از بازی‌هایش را شکست نخورد. ما امتیازهای زیادی از دست دادیم. باید از خود انتقاد کنیم. از بازیکنان شروع کنیم اما این ناکامی جهانی است. ما بارسلونا هستیم و محکوم به برد در همه بازی‌ها هستیم. 

ستاره آرژانتینی در رابطه با عصبانیت خود پس از گل نیز گفت: رفتارم به این خاطر بود که مدت‌ها گلی به ثمر نرسانده بودم. 

کاپیتان آبی‌اناری‌ها به گذشته اشاره کرد و گفت: پیش از این گفته بودم اگر به این روند ادامه دهیم فتح لیگ قهرمانان اروپا دشوار خواهد بود. حتی با این روند قهرمانان لالیگا هم نشدیم. باید کمی استراحت کنیم و سپس به لیگ قهرمانان فکر کنیم. در این رقابت‌ها هنوز اتفاقی رخ نداده است. باید خیلی تغییر کنیم و نقص‌هایمان را پیدا کنیم. نباید فکر کنیم که شکست خوردیم چون حریف برتر بود. 

مسی در پایان اظهار کرد: مردم می‌دانند باشگاه خیلی عصبانی است، عادی است چون ما هم عصبانی هستیم. هواداران صبرشان لبریز شده است که آن هم عادی است چون ما هیچ کاری نکردیم.  

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.