خشم هواداران آرسنال از سانتوس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

  تیم فوتبال آرسنال روز قبل در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد شکست خورد.

“رابین فن پرسی” در دقیقه ۳ و “پاتریس اورا” در آغاز نیمه دوم برای من یونایتد گلزنی کردند و “سانتی کاسورلا” در لحظات پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

به گزارش تفسیری مهر، “آندره سانتوس” در بین دو نیمه اقدام به تعویض لباس خود با “رابین فن پرسی”، مهاجم پیشین آرسنال کرد که این موضوع خشم هواداران و بازیکنان پیشین آرسنال را در پی داشته است.

 “ری پارلور” گفت: این مثل یک جوک است. من آن را قبول ندارم. در بین دو نیمه؟ او می بایست بر روی بازی‌اش تمرکز می‌داشت اما عملی که انجام داد مانند کابوس بود. او در جمع چهار مدافع آرسنال نمی تواند جایی داشته باشد چون همه وقت بازی در حال اشتباه کردن بود.

فن پرسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی با انعقاد قراردادی به ارزش ۲۲ میلیون پوند به تیم منچستریونایتد پیوست. سانتوس هم فصل قبل با مبلغ ۶/۵ میلیون پوند از فنرباغچه راهی آرسنال شد.

“پیرس مورگان”، مجری تلویزیونی، بر روی توییتر خود نوشت: اگر سانتوس واقعا در بین دو نیمه خواستار تعویض لباس خود با فن پرسی شده دیگر هرگز نباید برای آرسنال بازی کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.