خشم هوادارن ریحانا از آشتی او با کریس براون +عکس

۲۲م آذر ،

ممتازنیوز: آشتی کردن “ریحانا” و “کریس براون” سبب تعجب و خشم هواداران آنها شده است.

“ریحانا ستاره” جنجالی ۲۴ ساله موسیقی غرب چند سال پیش به دلیل مشکلاتی که میان او و همراه آن زمانش “کریس براون” پیش آمد از او جدا شد. این دو که گفته میشد عشق آتشینی دارند در پی یک زد و خورد شدید از هم جدا شدند. آن زمان ریحانا از او به دادگاه شکایت کرد و تصویری از چهره خون آلود و کبود شده خود که در اثر زد و خورد وضع وخیمی داشت برای هوادارانش منتشر کرد.

حال بعد از گذشت چند سال از این اتفاق اخیرا این دو همه جا با هم دیده میشوند و به نظر میرسد ریحانا او را بخشیده است. به تازگی تصاویر زیادی از این زوج در کنار یکدیگر توسط عکاسان شکار شده است که عکس العملهای متفاوتی را در پی داشته است.

ریحانا اخیرا یک عکس با زمینه سیاه و سفید از خود منتشر کرده است که نشان میدهد سر او روی بازوی یک مرد قرار دارد که دست وی پر از خالکوبی است و گفته میشود او نمیتواند کسی جز “کریس براون” باشد. هواداران ریحانا از این مسئله ابراز نارضایتی کرده و از او خواسته اند هرچه سریعتر رابطه اش را با او قطع کند.

“کریس براون” با یک مدل فرانسوی مشهور رابطه داشت که  به نظر میرسد این روزها رابطه اش را با او تمام کرده و در پی برقراری رابطه عشقی مجدد با ریحاناست.

پرداد


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.