خشم ژوزه مورینیو از سوال عجیب خبرنگار انگلیسی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – ژوزه مورینیو سرمربی چلسی احتمال حضورش روی نیمکت منچستر یونایتد را تکذیب کرد.

به گزارش ممتاز؛ روز یکشنبه دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی لیگ جزیره را مشخص خواهد کرد. هر چند آبی پوشان لندن تنها سه روز بعد از این دیدار میزبان اتلتیکو مادرید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهند بود و به همین خاطر به نظر می رسد آقای خاص برابر صدرنشین لیگ به بازیکنان اصلی اش استراحت خواهد داد. ژوزه مورینیو که عصر امروز (جمعه) پس از چند هفته در نشست خبری حضور پیدا کرد، در مورد ترکیب احتمالی تیمش برابر قرمز پوشان لیورپول گفت: «ترکیب تیم را مخفی نگه می دارم. مهم ترین چیز برای من باشگاه و هواداران این باشگاه است و باید از چلسی و هوادارانش دفاع کنم.»

او ادامه داد: «هواداران چلسی می دانند که تیمشان چه کارهایی برای فوتبال انگلستان انجام داده. چلسی آخرین باشگاه انگلیسی است که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به قهرمانی دست پیدا کرده.»

زمانی که از مورینیو در مورد اخراج دیوید مویس و احتمال حضورش روی نیمکت منچستر یونایتد سوال شد، مربی چلسی اینگونه پاسخ داد: «من رئال مادرید را تنها برای حضور در چلسی ترک کردم. قرارداد من با باشگاه ۴ ساله است و هرگز نمی خواهم چلسی را ترک کنم. تا هر زمانی که بخواهند اینجا می مانم و هیچ شغلی نمی تواند مرا از چلسی جدا کند.»

در بخش دیگری از این کنفرانس، خبرنگاری در مورد تیتو ویلانووا و وخیم شدن وضعیت سرمربی سابق بارسلونا سوال کرد که ژوزه مورینیو حاضر به پاسخ دادن نشد.

سرمربی چلسی در پایان تایید کرد که حضور جان تری و ادن هازارد در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.