خشم کاربران، توئیتر را از تصمیمش منصرف کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیران توئیتر به سبب انتقادهای گسترده کاربران از تغییرات اعمال ‌شده در یکی از سیاست‌های این پایگاه اینترنتی، مجبور شدند به سرعت آن را به حالت اول بازگردانند.
 
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، پیش از این کاربران توییتر می توانستند جلوی دنبال کردن نوشته‌های خود در این پایگاه اینترنتی را از سوی اشخاص ناشناس بگیرند. اما توییتر ناگهان تصمیم گرفت این سیاست کاری خود را تغییر داده و به همه اشخاص اجازه دهد پست‌های دیگران را تعقیب کنند.
 
اما این اقدام مورد انتقاد گسترده کاربرانی قرار گرفت که نگران نقض حریم شخصی خود بودند و به شدت از توییتر به سبب اعمال چنین تغییراتی انتقاد کردند.
 
مدیران توییتر در این مورد گفته‌اند آنها قصد دارند با تغییر سیاست خود در زمینه بلوکه کردن کاربران ناخواسته از نظرات کاربران در این زمینه آگاه شوند و حال که از نظرات آنها مطلع شده‌اند و می‌دانند که کاربران به سبب چنین تغییراتی کمتر احساس امنیت می‌کنند، تصمیم خود را تغییر داده‌اند.
 
گفتنی است اعمال این تغییرات و بازگرداندن آن به حالت اولیه تنها چند ساعت به طول انجامید و بسیاری از کاربران طی همین مدت از اینکه ممکن است مورد سوءاستفاده هکرها و جانیان اینترنتی قرار بگیرند به شدت انتقاد کردند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.