خطاب دو زبانه آرمیتا به عدم تعهدی ها: ما زنده ایم و پای خون پدرانمان ایستاده ایم

 خبرگزاری آریا- آرمیتا دختر شهید رضایی نژاد در مقابل دوربین رسانه ها به دو زبان فارسی و انگلیسی بر ایستادگی ایران و دفاع از خون شهدای هسته ای تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار آریا مستقر در محل برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، در نشست خبری خانواده شهدای هسته ای که با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی و یک میهمان ویژه  به نام   “یسری ابوشادی” نماینده سابق مصر در آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار شد ، وی طی سخنانی با خانواده های شهدای هسته ای اظهار همدردی کرد .
همسر شهید احمدی روشن در این نشست از تمامی سران و نمایندگان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواست تا به مبارزه خود با تروریسم ادامه دهند و ابوشادی نیز تأکید کرد که ایران باید این گونه اقدامات را از طریق دادگاه های بین المللی رسیدگی کند.
همچنین همسر شهید رضایی نژاد با محکوم کردن تروریسم گفت : ما تروریسم را محکوم می کنیم و فرزندان ما آگاه هستند و بسیاری از ما از جمله دختر من آرمیتا شاهد ترور پدرانشان بوده اند . پدر آنها بی گناه و تنها به این دلیل که در خدمت کشورشان بودند ترور شدند.
ابوشادی با تأکید بر محکومیت این گونه جنایات توسط همه کشورها ، تصریح کرد : باید با تروریسم در هر جا مقابله شود ، من خود سه ماهه بودم که پدرم را در جنگ با اسرائیل از دست دادم .
وی همچنین به همسران و مادران شهدای هسته ای گفت: شما قوی هستید و می توانید این درد را تحمل کنید و به فرزندانتان دلگرمی بدهید و آنها باید بدانند چه کسانی مسبب این جنایات بودند.
در پایان ابوشادی با اهدای شاخه گل به علیرضا و آرمیتا فرزندان شهدای هسته ای تاسف خود را از وقوع چنین اقدامات جنایتکارانه ای ابراز کرد و آرمیتا نیز به دو زبان انگلیسی و فارسی در این نشست خطاب به همگان گفت : ما زنده ایم و پای خون پدرانمان ایستاده ایم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.