خطای تبلیغ خودرو چینی غیر قابل گذشت است

این خبر امروز شنبه ۱۳م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

خطای تبلیغ خودرو چینی غیر قابل گذشت است

عصرخودرو : وظیفه صدا وسیما این است که در حمایت از تولید ملی پیش قدم باشد و تولید ملی را تبلیغ کند و از تولیدات ایرانی حمایت کند ، نه اینکه به تبلیغ خودرو خارجی بپردازد ؛ این اتفاق غلطی است و باید با متخلفین برخورد شود .

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از تابناک، عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با انتقاد از پخش خبر تبلیغی یکی از بخش های خبری صدا و سیما برای یک خودروی چینی گفت: امسال که سال حمایت از تولید ملی است انتظار داریم لااقل سازمان صدا و سیما در عمل به منویات مقام معظم رهبری پیش قدم باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: هرگونه تبلیغ اجناس خارجی و خصوصا چینی از صدا و سیما را بسیار اشتباه و غلط می دانیم ؛ در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نباید تولید خارجی را تبلیغ نمایند و این اقدام صدا و سیما غیر قابل گذشت است.

وی افزود: تبلیغ یک خودروی شاسی بلند چینی از یکی از پر بیننده ترین بخش های خبری صدا و سیما کاری نابخشودنی است و البته امیدواریم این اتفاق عمدی نباشد.

عزیزی در خاتمه گفت: وظیفه صدا وسیما این است که در حمایت از تولید ملی پیش قدم باشد و تولید ملی را تبلیغ کند و از تولیدات ایرانی حمایت کند ، نه اینکه به تبلیغ خودروی خارجی بپردازد ؛ این اتفاق غلطی است و باید با متخلفین برخورد شود.

شنبه ۱۳ آبان   ۲:۴۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.