خطرناک ترین راه رسیدن به لب دریا + عکس

۲۹خردادماه،

در ژوهانسبورگ هیچ دریایی وجود ندارد و جوانان فقیر شهرستان سووتو برای لذت بردن از دریا مجبورند به کناره قطارهای پرسرعت چسبیده و خود را به آنجا برسانند.

این سرگرمی خطرناک جان عده ی بسیاری را در سال قبل گرفت. کسانی که حتی در این کار مهارت بالایی داشتند. با وجود ممنوعیت ها و جلوگیری هایی که از این کار می گردد و همچنین خطراتی که در کمین این مسافران قرار دارد هنوز هم آویزان شدن از قطار بین مردم این شهر محبوب است.

 

جالب است بدانید رایج ترین شکل سرگرمی مردم این شهر که کم خطرتر از آویزان شدن به قطار است، این است که روی سقف ماشین می روند و به محض حرکت کردن ماشین با یک پشتک به پایین می پرند و هنگامی که ماشین در حال حرکت است دوباره روی سقف آن می روند.
چسبیدن به قطار زمانی که از کنار کابل های برق و یا زیر پل عبور می کند می تواند بسیار خطرناک باشد و همچنین حرکت خطرناک دیگری که از این جوانان سر می زند، راه رفتن بر روی سقف قطار است که فقط می توانید این کارها را در فیلم ها ملاحظه کنید.
همه ساله در این شهرستان عده ی بسیاری به سبب برق گرفتگی و برخورد با پل و یا حتی افتادن از قطار جان خود را از دست می دهند و اینها فقط بخاطر فقر است.

منبع:جام نیوز


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.