خطر جریان انحرافی کمتر از فتنه ۸۸ نیست

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه جریان انحرافی نباید در کشور استمرار پیدا کند، گفت: جریان انحرافی، خطراتی کمتر از جریان فتنه به همراه نداشته است.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به مواضع و اظهارات اخیر برخی از سران اصلاحات و تلاش چهره هایی مانند سید محمد خاتمی برای تطهیر عملکرد اصلاح طلبان در جریان فتنه ۸۸ اظهار داشت: نظام در پاسخ به کسانی که کشور را به چالش می کشانند، متوسل به برخی شیوه های تحدیدی می شود و در صورت تغییر مواضع و تلاش در جهت اصلاح گذشته، می توان با رأفت اسلامی با آنها برخورد کرد.

وی افزود: با عنایت به اینکه فتنه ۸۸، معلول علت های متعددی بود که قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم کلید خورد و با طرح نادرست بودن نتیجه انتخابات از سوی برخی نامزدها، نظام  به چالش کشیده شد و مسائلی پدید آمد که همگی از علل پیدایش جریان فتنه بود.

رئوفیان با اشاره به تلاش جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات آتی تصریح کرد: چنانچه این افراد با مرور زمان و تغییر مواضع خود این اطمینان را پدید آورند که در راستای سیاست های نظام حرکت خواهند کرد، رأفت اسلامی آنها را مشمول عفو قرار می دهد و در غیر این صورت پیامدهای ناگواری را در پی خواهد داشت.

این عضو جبهه ایستادگی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراها مدعی شد: اگر در کشور فضای امن ایجاد شود، دلیلی برای حصر و محدودیت اصلاحات وجود ندارد به این دلیل که سران اصلاحات با عبرت از گذشته، برای حضور در عرصه فعالیت های سیاسی می خواهند در چارچوب قوانین فعالیت داشته باشند.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین همچنین با اشاره به اقدامات جریان انحرافی در سطح کشور خاطرنشان کرد: جریان انحرافی نباید در کشور استمرار پیدا کند بدین خاطر که این جریان خطراتی کمتر از جریان فتنه به همراه نداشته است و این با ایجاد فضای امن در کشور متناقض است و برای ایجاد فضای امن در کشور برای انتخابات قطعا باید با این جریان برخورد شود.

وی در پایان با اشاره به فعالیت احزاب مختلف برای مطرح شدن در انتخابات خاطرنشان کرد: در جایی که اپوزیسیون خارج از کشور بخواهد دخالت کند و یا افرادی معاند نظام عرض اندام کنند نباید اجازه حضور آنان را در انتخابات صادر کنیم و تنها در صورت کسب اطمینان از احزابی که خطری برای نظام ندارند حق حضور در عرصه سیاسی کشور را خواهند داشت


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.