خطوط قرمز نتانیاهو برای مسئله هسته ای ایران به جوک اینترنتی تبدیل شد

کاربران اینترنتی در سایت های مختلف نقاشی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای توضیح خطرناک بودن تلاش های هسته ای ایران را به سخره گرفتند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس۲۴، بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل خطوط قرمزی برای مسئله هسته ای ایران ترسیم کرد. او که از تهدید هسته ای ایران سخن به میان می آورد، نقاشی به همراه داشت که باعث خنده شد.
نخست وزیر اسراییل با نقاشی اش واکنش های زیادی را در شبکه های اینترنتی موجب شد.

او با ترسیم تصویری از یک بمب در تابلوی خود و با رسم خطی قرمز برای تهدید هسته ای ایران حد و مرزی مشخص کرده بود.

هنوز مدت زیادی از ارائه این تابلو نگذشته بود که روی پایگاه اینترنتی ناسیونال پست عده زیادی از کاربران نسبت به این تصویر واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران با دستکاری تصاویر نتانیاهو حین سخنرانی در سازمان ملل او را در حال کشیدن تصویری از یک چهره مشهور کارتنی نشان داد.

 یکی دیگر از کاربران نیز با ارسال تصویر کالین پاول وزیر امور خارجه آمریکا که در سال ۲۰۰۹ در سازمان ملل برای توجیه حمله به عراق ظرفی محتوی ویروس سیاه زخم به همرا ه داشت، اقدام نتانیاهو و نقاشی اش را با کالین پاول مشابه دانست. پاول با این حرکت خود قصد داشت حمله به عراق به بهانه نابود کردن زرادخانه شیمیایی و میکربی صدام را توجیه کند. در حالی که چنین زرادخانه ای هرگز در عراق یافت نشد.

خاطرنشان می شود مقامات ارشد آمریکایی طی هفته های اخیر بارها با درخواست نتانیاهو در زمینه تعیین خط قرمز علیه ایران مخالفت کرده اند که این اختلافات باعث ایجاد بحران در روابط دو هم پیمان همیشگی شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.