خطیبی: بی توجهی مسئولان سبب استعفایم شد

۱۶م اسفند ،

حسین خطیبی در گفتگو با مهر با تائید خبر استعفای خود از سرمربیگری تیم ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: تیم ماشین سازی در فصل جاری لیگ دسته اول بخصوص در نیم فصل دوم واقعا شرایطی داشت که کار کردن را برای من و بازیکنان بسیار سخت کرده بود.

وی ادامه داد: حدود چهار ماه بود که در تیم ماشین سازی بودم اما در این مدت یک مسئول هم حتی برای روحیه دادن به کنار تیم ما نیامد.

خطیبی گفت: ماشین سازی قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز است و هنوز هم هواداران زیادی دارد و انصاف نیست که این تیم در چنین شرایط سختی قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چک های قرارداد بازیکنان هنوز پاس نشده است، تاکید کرد: مگر بازیکن خانواده ندارد که خرج زندگی هم نداشته باشد، یک فوتبالیست شغلش فوتبال بازی کردن است و چشم به پولی دارد که باشگاه قرار است به او بدهد.

سرمربی مستعفی ماشین سازان افزود: البته باشگاه هم هیچ تقصیری ندارد و آقای محمدپور که واقعا به عنوان مدیرعامل برای تیم ماشین سازی زحمت می کشد، از چک های شخصی خود به بازیکنان داده به امید اینکه از اسپانسر و طرف قرارداد باشگاه پول بگیرد که متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

وی در ارتباط با دلیل استعفای خود از سرمربیگری ماشین سازی نیز گفت: من نمی توانستم بی نظمی های برخی بازیکنان را تحمل کنم، البته گفتم که بازیکن هم انسان است و نیاز به پول دارد، اگر پول نباشد حتما بی نظمی هایی هم وجود خواهد داشت و به نظر من این بی نظمی ها را نباید گردن بازیکنان انداخت.

وی ادامه داد: اگر بازیکن مشکل مالی نداشت و بی نظمی می کرد، من به عنوان سرمربی با او برخورد می کردم اما حالا که پول نیست و می بینم حق با بازیکن است، سکوت می کنم و به نظرم استعفا بهترین تصمیمی بود که گرفتم.

خطیبی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال بازگشت وی وجود دارد یا خیر، گفت: من اگر چه به صورت شفاهی استعفا کرده ام اما به آقای محمدپور گفتم که تصمیمم برای کناره گیری جدی است.

وی در پایان گفت: در این مدت که سرمربی تیم ماشین سازی بودم، هواداران به من لطف داشتند ولی ما با توجه به مشکلاتی که داشتیم اگرچه تا آخرین توان تلاش کردیم اما نتایج تیم در طول فصل سبب شد تا هواداران ماشین سازی بازیها و نتایج خوبی را از تیم محبوب خود شاهد نباشند.

حسین خطیبی چهارشنبه شب قبل از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استعفا کرد


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.