خطیبی: مدیران تراکتورسازی غریبه‌پرستند

۲۱اردیبهشت،

رسول خطیبی در مورد شایعه واگذاری امتیاز گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد تبریز به دنبال بازیکن‌سازی در فوتبال است و می‌خواهد به فوتبال تبریز و ایران خدمت کند. ما بر همین اساس با بازیکنانی جوان و جویای نام وارد مسابقات شدیم و توانستیم به لیگ برتر بیاییم. از همان زمان هم شایعه واگذاری تیم مطرح شد، البته گسترش فولاد ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد و پتانسیلش از بسیاری از باشگاه‌ها بهتر است. با این حال اگر امتیاز تیم فروخته شود، فصل آینده دوباره در لیگ یک با بازیکنان جوان کارمان را آغاز می‌کنیم. البته واگذاری امتیاز تیم هنوز به طور صد درصد قطعی نشده است.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت سقوط احتمالی شهرداری تبریز به خاطر بحث تبانی گسترش فولاد همچنان در لیگ برتر می‌ماند، گفت: من در مورد شهرداری اطلاعات زیادی ندارم و امیدوارم که این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد، زیرا تیم شهر خودم است. اما احتمال این حرفی که شما زدید هم وجود دارد که اگر به هر دلیلی شهرداری در لیگ برتر نباشد، گسترش فولاد در لیگ برتر حضور داشته باشد.

خطیبی در مورد اینکه اگر فصل بعد گسترش فولاد به لیگ برتر نیاید، در لیگ یک کنار این تیم خواهد بود، گفت: این تیم خانه دوم من است و یک باشگاه سالم و بی‌حاشیه است، بنابراین من همیشه در کنار این تیم خواهم ماند، حتی اگر این تیم در لیگ دسته سوم باشد، زیرا مدیران این باشگاه همواره به من احترام گذاشتند و از من حمایت کردند. من محبت‌های آنها را همیشه به یاد دارم. مخصوصا اینکه گسترش فولاد به دنبال آینده‌سازی جوانگرایی در فوتبال تبریز است و سیاست خوبی دارد.

خطیبی در مورد انتخابش به عنوان مربیان برتر سال از سوی کانون مربیان گفت: این موفقیت را مدیون باشگاه، خانواده‌ام و تمام فوتبال دوستان تبریزی‌ام هستم و از کسانی که چنین انتخابی را انجام دادند، تشکر می‌کنم و این عنوان را به فوتبال تبریز و آذربایجان تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانم باز هم چنین افتخاری کسب کنم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با انتقاد از مدیران باشگاه تراکتورسازی گفت: مدیران تراکتورسازی، همواره در رسانه‌ها صحبت از مربیان بومی می‌کنند و می‌گویند که ما از مربیان بومی حمایت می‌کنیم و دوست دارم با آنها کار کنیم. این در حالی است که برعکس حرفشان در رسانه‌ها با ۴،۵ مربی غیر بومی برای فصل آینده مذاکره کردند. نباید به هواداران دروغ بگوییم، مدیران تراکتورسازی غربیه‌پرست می باشند، آنها از یک طرف می‌گویند به دنبال مربی بومی می باشند ولی با مربیان غیر بومی مذاکره می‌کنند، این گول زدن هواداران و فوتبال‌دوستان تبریزی است و مدیران تراکتورسازی با این روش به هدف‌شان در لیگ برتر نمی‌رسند.

وی ادامه داد: مردم تبریز به من لطف دارند و می‌گویند تو چرا در تراکتورسازی مربیگری نمی‌کنی؟ اما نمی‌دانند که مدیران باشگاه برعکس حرف‌شان عمل می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.