خطیب در گفت‌وگو با ایسنا: فیلا تهدید نکرده، تاکید نموده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

85-17.jpg

رییس فدراسیون کشتی گفت: نامه فیلا تهدید آمیز نمی باش، بلکه نسبت iبه پیش تاکید بیشتری شده است.

حجت الله خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با نامه فدراسیون جهانی کشتی اظهار نمود: چند وقت پیش نامه‌ای از سوی آقای مارتینتی، رییس فیلا برای ما ارسال شد که اساسنامه خود را برایشان بفرستیم. بعد از ارسال اساسنامه iبه فیلا دوباره نامه‌ای فرستادند که در آن گفته شده بود که چند بند از اساسنامه باید اصلاح شود و متن اصلاح شده را هم برای ما فرستادند و ما هم طبق روال قانونی این متن را iبه وزارت ورزش و جوانان منعکس نمودیم.

وی افزود: از آن وقت حدود یک ماه می گذرد و مجددا چهارشنبه نامه‌ای از سوی دبیر کل فیلا iبه ما ارسال شد که پیگیر نامه پیشی فیلا بود و تا امروز iبه ما مهلت داده بودند تا تکلیف را مشخص کنیم و گفته شده بود که اگر iبه فیلا خبر ندهیم تصمیمات دیگری خواهند گرفت.

خطیب ادامه داد: بلافاصله در همان روز چهارشنبه این نامه را iبه وزارت ورزش و جوانان (روابط بین‌الملل، حراست و آقای سجادی) اعلام نمودم و از طرفی از فیلا خواستم تا iبه ما فرصت دهد تا مسیر قانونی اصلاح اساسنامه را طی کنیم که امروز (شنبه) از طرف فیلا نامه‌ای آمد که تا پایان آذر ماه iبه ما مهلت دادند.

وی همچنین درباره اصلاح اساسنامه اظهار نمود: فدراسیون کشتی کار خود را انجام داده است و طبیعتا وزارت ورزش و جوانان یا باید سریعا تصمیم بگیرد و اقدام کند و یا اصلاح اساسنامه را بر عهده خود ما بگذارد تا وقت را از دست ندهیم.

خطیب در پایان گفت: این مساله فقط برای فدراسیون ما نمی باش و در اساسنامه همه فدراسیون‌ها باید تغییراتی ایجاد شود و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان در این باره سریع‌تر اقدام کند و اساسنامه تازه را اعلام کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.