خطیب و بزرگ‌نمایی سفر تشریفاتی رئیس فیلا به ایران

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > کشتی – سرپرست فدراسیون کشتی از حضور رییس فیلا در ایران خبر داده است.

مهدی شیروانی: حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی از مذاکره تلفنی خود با نناد لالوویچ و دعوت از رئیس فیلا برای سفر به تهران در مهرماه خبر داد . سرپرست فدراسیون کشتی یادآور شد : ” ما به صورت رسمی از لالوویچ دعوت کرده بودیم به ایران سفر کند که او ضمن ابراز خرسندی از این دعوت گفت اواخر مهرماه سال جاری به تهران سفر خواهد کرد . در این گفتگوی تلفنی دربارهٔ اتفاقات اخیر کشتی مانند حذف دو وزن از کشتی ، ادامه حضور کشتی در المپیک و سایر اتفاقات این ورزش مباحث خوبی با لالوویچ انجام دادیم که قرارشد هنگام سفرش به تهران ، در این خصوص صحبت‌هایی مفصل را داشته باشیم ! “
کنگره فیلا همزمان با مسابقات جهانی ۲۰۲۴ – مجارستان در شهریور ماه برگزار خواهد شد و طی آن پیرامون دو وزنی که قرار است از کشتی آزاد و فرنگی مردان کاسته و دو وزنی که به کشتی زنان اضافه گردد ، تصمیم گیری می گردد .

همچنین مهم ترین جلسه کمیته بین المللی المپیک در رابطه با ابقا یا حذف کشتی از المپیک ۲۰۲۰ نیز در شهریور ماه به میزبانی آرژانتین برگزار می گردد تا هنگام سفر لالوویچ به ایران تکلیف همه چیز کشتی روشن شده و دیگر نیازی به رایزنی نباشد. آقای خطیب حواستان کجاست ؟! ( اگر شما تا آن موقع بتوانید نامتان را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده و کم کم دو سال سرپرستی بیش از موعد قانونی را جشن بگیرید و برکنار نشده باشید ) اصلا می دانید هنگام سفر رئیس فیلا به ایران ، این سفر کاملا تشریفاتی و بی تاثیر در تصمیمات حساس کشتی خواهد بود ؟

وقتی تکلیف حضور یا حذف کشتی در المپیک ، کم شدن دو وزن کشتی مردان و افزایش آن به کشتی زنان ، همچنین تعیین اوزانی که از کشتی مردان باید کم شود ، قبل از سفر رئیس فیلا به تهران مشخص شده ، شما در باره چه چیزی می خواهید با لالوویچ رایزنی و مذاکره کنید ؟جناب خطیب یک سفر بدون تاثیر در تصمیمات حساس مربوط به کشتی که فقط هزینه ای را به ورزش ما تحمیل خواهد کرد ، این همه قمپز در کردن دارد ؟

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.