خط سیل زنی موتور X100 رباتیک شد

خط سیل زنی موتور X100 رباتیک شد

خط سیل زنی موتور X100 رباتیک شد

ممتازنیوز: مدیرعامل مگاموتور اعلام کرد: با حذف سیل زنی دستی در مونتاژ موتور خودروهای سری x100 ، سیل زنی کارتل موتور انواع خودروهای خانواده x100 سایپا بصورت رباتیک و تمام اتومات انجام می شود.

بهروزغفاری مدیرعامل شرکت مگا موتورگفت: سیل زنی اتوماتیک، یکی از استانداردهای امروزی در خطوط مونتاژ است. سیل زنی رباتیک علاوه بر افزایش کیفیت و سرعت، احتمال نشتی را نیز به صفر می رساند.
وی با اشاره به اینکه ربات نصب شده در هر خط مونتاژ x100 در هر ۵۵ ثانیه ۳ کارتل را سیل می زند گفت: از نکات قابل توجه این است که برای رباتیک کردن این خط از امکانات موجود در شرکت مگاموتور استفاده شد و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدیدی صورت نگرفت که از این نظر، صرفه جویی زیادی نیز ایجاد شد.
مدیر عامل مگاموتور با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم این شرکت دستیابی به دانش فنی برنامه نویسی ربات های خطوط مونتاژ است گفت: با همکاری های معاونت مهندسی و اجرایی مگاموتور و تلاش تیم واحد تعمیرات و نگهداری، با تغییراتی بر روی ربات موجود، پس از تعمیر و رفع ایرادات فنی، با اتکا به تخصص و دانش فنی کارشناسان مگاموتور در خط مونتاژ موتور x100 بکار گرفته شد.
مدیرعامل مگاموتور، طراحی فیکسچر کارتل برای سیلزنی ۳ کارتل، ساخت فیکسچر، سیم کشی و نصب سنسورها و سیستمهای الکتریکی، طراحی سیستم سیل زنی، خرید قطعات، نصب و راه اندازی، انتقال ربات به خط موتور x100، نصب ربات و فیکسچر مربوطه، نصب شیلنگهای ربات سیل زنی و برنامه نویسی ربات را از اقدامات انجام شده برای اتوماتیک کردن خط سیل زنی مونتاژ موتور x100 سایپا عنوان کرد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.