خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال، هنجارشکنان می باشند

۲۸م اسفند ،

فرمانده انتظامی گلستان با تأکید بر پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال، هنجارشکنان و مزاحمان نوامیس مردم می باشند.

 
 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار “سید محمود میرفیضی”  با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و بروز حوادث ناگوار در این روز گفت: چهارشنبه آخر سال در قبل مراسم در استقبال از بهار بوده است که متأسفانه در سالهای اخیر مورد سوء استفاده برخی اشخاص سودجو قرار گرفته است.
 
وی جوانان و نوجوانان را قربانیان چهارشنبه آخر سال عنوان کرد و گفت: نگاه پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال نگاه اجتماعی است.
 
سردار میرفیضی با بیان این که نیروی انتظامی در موضوع چهارشنبه آخر سال خود را در کنار مردم می بیند نه در مقابل آنان تصریح کرد: مردم نیز در قبال این نگاه پلیس باید به حقوق شهروندی خود عمل کرده و هرگونه خبرها و اطلاعات در خصوص محل تهیه و توزیع موادمحترقه را با شماره تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.
 
وی با اشاره به این که وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است تصریح کرد: پلیس بدنبال آن است که این مراسم به صورت محله محور و با حضور خانواده ها برگزار شود تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
 
وی خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را هنجارشکنان و مزاحمان نوامیس مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی با کسانی که در شب چهارشنبه آخر سال برای مردم ایجاد مزاحمت کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در شب چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.