خط کشی سه هزار کیلومتر از راه‌های “آذربایجان غربی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عملیات خط کشی در سه هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان آذربایجان غربی اجرا شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیر این اداره کل اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کاری عملیات راهداری، خط کشی محورهای ارتباطی در راستای ایمن سازی و ساماندهی مبلمان جاده ای در شبکه راههای استان اجرا شد.

خلیل محبت خواه با اعلام اینکه ۳۰۵ عدد میله جداکننده مسیر، ۷۰ عدد کاهنده سرعت و ۹ عدد چراغ چشمک زن نصب شده است، افزود: آمار تصادفات جاده ای با اجرای اقدامات زودبازده و کم هزینه راهداری به طور چشمگیری کاهش می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: همچنین تابلوهای اخطاردهنده، اطلاعاتی و خبرهای در محدوده حوزه استحفاظی استان به وسعت ۱۲۰ مترمربع نصب شد.

محبت خواه افزود: این عملیات راهداری در مجموع با اعتبار سی میلیارد ریال انجام شد.

وی یادآور شد: اگر منابع مالی برنامه های راهداری به موقع تامین شود، عملیات تعمیر گاردریل، تعمیر و نوسازی سیستم های روشنایی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، تعمیر و نوسازی علایم راهنمایی و رانندگی، اصلاح تقاطع راههای روستایی با محورهای اصلی و ایمن سازی مسیر تردد روستاییان در حاشیه راههای اصلی اجرا می شود.

سال قبل علاوه بر تهیه و نصب شش هزار و ۶۷۴عدد تابلوی اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی، مسیر نما و جهت نما در راستای سهولت رفت و آمد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان، تابلوهای ویژه آشکارسازی نقاط پرحادثه در ۲۹ محدوده جاده های پر تردد استان نصب شد.

انتهای پیام/

همچنین تجدید عملیات خط کشی به طول دو هزار و ۸۲۷کیلو متر، نصب حفاظ ایمنی مناسب آبروهای عمیق، نواحی پل و پرتگاه ها به طول ۲۴ کیلومتر، راه اندازی روشنایی نقطه ای در ۱۲ تقاطع پر اتفاق را از دیگر فعالیت های انجام شده برای تحقق سفرهای امن و سالم در ایام نوروز بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.