خط مشترک BBC، رادیوفردا و منافقین در تبدیل اختلاف به درگیری در انتخابات

۳۰اردیبهشت،

رسانه‌های ضدانقلاب در تازهترین راهبرد خود برای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، مشترکاً بر تشدید اختلافات و تبدیل آن به درگیری تاکید کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه سلطنتی BBCفارسی که از مدتها پیش انتخابات ریاست جمهوری ایران را در صدر خبرها و گزارش ها و برنامه‌های خود قرار داده بود، اخیراً خط دامن‌زدن به اختلافات میان جریان های سیاسی را در دستور کار خود قرار داده است.
این شبکه که تا چندی پیش کلید واژه‌های انتخابات آزاد و انتخابات رقابتی را در محوریت خبرهای خود قرار داده بود، اکنون و با حضور پرتعداد کاندیداها از طیف های مختلف سیاسی در ایران، سعی دارد جریان را به سمت تنش و درگیری هدایت کند.
نمونه این رویکرد تازه شبکه ‌BBC را می‌توان در انتشار یافتن سخنان رامین جهانبگلو، جاسوس سازمان سیا ملاحظه کرد که با اشاره قاطع به عدم شرکت گسترده مردم در انتخابات، گفت:
احتمال بروز درگیری جدی میان جناح‌ها وجود دارد و بی شک این درگیری از مرحله لفظی عبور خواهد کرد!
در همین رابطه رادیو فردا نیز با انتشار یافتن مطلبی وضعیت فعلی ایران را بحرانی توصیف کرده و اشاره کرده است که با ادامه این وضعیت بحران دامن همه را خواهد گرفت.
منافقین نیز که خط BBC و رادیو فردا را با ادبیات خود دنبال می کنند در مطالب انتشار یافته در رسانه‌های وابسته به جریان نفاق از لزوم تبدیل اختلافات به درگیری و آشوب سازمان‌یافته آنهم قبل از آغاز رأی‌گیری صحبت کرده‌اند.
گفتنی است خبرها دیگر ‌سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب نیز حول محور تشدید اختلافات میان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و تبدیل فضای رقابتی به درگیری‌های لفظی در مرحله اول و سپس کشاندن آن میان مردم قرار گرفته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.