خط مقاومت بر روی خط حامل موسیقی روایت شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سرپرست دفتر موسیقی:

علیرضا پاشایی گفت: محتوای دفاع مقدس در دراز مدت به بیداری اسلامی و مقاومت تبدیل شده و این خط مقاومت باید از طریق خط حاملی به نام موسیقی که زبانی جهانی است، به مقابله با تهاجم فرهنگی نظام سلطه بپردازد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبر جشنواره موسیقی مقاومت؛ سرپرست دفتر موسیقی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با بیان اینکه؛ جشنواره پنجم بسیار فراگیر بود بطوریکه بخش‌های بیشتری را دربرمی‌گرفت و در استان‌های بیشتری نیز برگزار شد، گفت: به صورت نسبی، نسبت به دوره‌های قبل ما رضایت نسبی داریم و امیدوار هستیم که با تاسیس دبیرخانه دائمی برای جشنواره مقاومت که انجام شده و با حضور دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره به صورت استراتژیک و به گونه ای جریان ساز در سال های آینده برگزار شود.

سرپرست دفتر موسیقی با تاکید بر لزوم برگزاری بین‌المللی جشنواره موسیقی مقاومت، افزود: علاوه بر توسعه ابعاد و گستره جشنواره مقاومت در سراسر کشور، باید در سال های آینده شاهد حضور کشورهای دیگر باشیم که در زمینه بیداری اسلامی جریان ساز بوده اند.

وی ادامه داد: محتوای دفاع مقدس در دراز مدت به بیداری اسلامی و مقاومت تبدیل شده و این خط مقاومت باید از طریق خط حاملی به نام موسیقی که زبانی جهانی است، به مقابله با تهاجم فرهنگی نظام سلطه بپردازد.

پاشایی گفت: تمام شبکه‌های سازمان یافته نظام سلطه می‌خواهند ما را از مسیر اصلی منحرف کنند که مقام معظم رهبری می‌گوید؛ با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد. این ستاره ها همان شهدای دفاع مقدس هستنند که راه حقیقت را برای ما به نمایش گذاشتند. ما هم باید هنر متعهد را بر گرفته از ارزش های دفاع مقدس بدانیم.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.