خط و نشان کمیته انضباطی برای تیم تراکتورسازی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه فولاد خوزستان به خاطر آسیب رساندن تماشاگرانش به داور دیدار با سپاهان جریمه می‌شود. وی همچنین می‌گوید اگر تمام گزارش‌های مقامات مسئول بازی تراکتورسازی با پرسپولیس صحیح باشد، تیم تراکتورسازی باید منتظر یک رای تنبیهی مناسب باشد.

اسماعیل حسن زاده در رابطه با اتفاقات دیدار فولاد خوزستان و سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و پرونده علی دایی و قهرمانی به نکاتی اشاره کرد. حسن زاده درباره پرونده علی دایی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: جلسه اول این پرونده روز یکشنبه دهم آذرماه انجام شد. پس از نشست سه ساعته و شنیدن اظهارات دایی، مقرر شد تا سرمربی تیم پرسپولیس برخی از مستندات خود را در اولین فرصت به کمیته انضباطی تحویل دهد تا بررسی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه نماینده‌ای از طرف باشگاه پرسپولیس در این نشست حضور نداشت. حتی نامه و یا لایحه‌ای هم از طرف این باشگاه مطرح نشد و شخص علی دایی صرفا مطالبی که از دیدگاه خودش به عنوان سرمربی یک تیم بیان کرده بود را مطرح کرد. بر همین اساس قرار شد تا در جلسات بعدی به افراد دیگر هم اطلاع داده شود تا در نشست کمیته انضباطی حضور داشته باشند و مطالب خود را مطرح کنند.

حسن زاده ادامه داد: تاکید می‌کنم که اگر افرادی مدارک مستند در رابطه با این پرونده دارند، در اختیار ما قرار بدهند تا کمیته انضباطی با دقت موضوعات مطرح شده را بررسی کند.

رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار فولادخوزستان با سپاهان اصفهان که در این مسابقه تخلفاتی وجود داشت، گفت: در حالی که همه چیز در روند برگزاری مسابقه عادی بود، متاسفانه در پایان مسابقه یکی از تماشاگران با پرتاپ صندلی، به داور مسابقه آسیب زد که ما این قضیه را منتسب به باشگاه فولاد خوزستان می‌دانیم.

حسن زاده تاکید کرد: اگر چه این تیم (فولاد خوزستان) سابقه خوبی داشته و بدون حواشی بازی‌های لیگ را سپری کرده است اما این اتفاق ناگوار رخ داده و کمیته انضباطی مسلما طبق قوانین موجود در فیفا و فوتبال با باشگاه فولاد خوزستان برخورد خواهد کرد. معتقدیم که تماشاگر متخلف باید پاسخگو باشد و بی شک جرایمی برای این باشگاه در نظر می‌گیریم.

وی در رابطه با دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور سازی هم گفت: گزارشات مقامات مسئول این بازی بسیار سنگین است. مسئولان تیم تراکتورسازی تبریز قطعا برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند و اگر تمام گزارش‌های مقامات مسئول بازی صحیح باشد، تیم تراکتورسازی باید منتظر یک رای تنبیهی مناسب باشد. انتظار داریم که تماشاگران فهیم مخصوصا آنهایی که به سرنوشت تیم خود حساس هستند، با رفتار های غیر صحیح به تیم خود صدمه نزند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: طلبکاران از باشگاه‌ها چه در لیگ برتر و چه در دسته‌های پایین‌تر که تاکنون صبر و مطالبات خود را از باشگاه‌ها دریافت نکرده‌اند، منتظر خبر های خوبی باشند که آرای قطعی شده در کمیته انضباطی به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید و به باشگاه‌ها تذکر جدی می دهیم که به فکر تسویه حساب باشند.


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.