خط ۴ مترو هفته آینده آماده بهره برداری است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۴۳:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: بارش کم نظیر و سیلاب ناشی از این بارندگی و طغیان رودخانه میانرود در روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین به عنوان یک پدیده غیر عادی، حادثه‌ای غیر مترقبه بود که به بهترین شکل ممکن مدیریت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: مدیریت این اتفاق که هفته گذشته در خط ۴ مترو شاهد آن بودیم و می توانست به بحرانی بزرگ برای پایتخت تبدیل شود، نمونه موفقی از مدیریت بحران بود.
وی با اشاره به این که حدود یک میلیون متر مکعب آب وارد خط ۴ مترو شد، اظهار کرد: اگر این آب به جای ورود به شبکه مترو در سطح زمین‌های اطراف جاری می‌شد، جان و مال بخشی از شهروندان ساکن در غرب تهران از جمله ساکنان شهرک اکباتان را مورد تهدید قرار می‌داد.
معاون شهردار تهران با تأکید بر این که تمام امکانات و توان مدیریت شهری به منظور کنترل این اتفاق به کار گرفته شده، تصریح کرد: با حضور و مدیریت شهردار محترم تهران پس از مهار سیلاب، بلافاصله نسبت به جمع‌آوری آب‌های باقی مانده و گل و لای ناشی از آن در خط ۴ و ایستگاه‌های آن اقدام شد و در حال حاضر نیز این خط در دست آماده‌سازی قرار دارد.
وی با بیان این که اگر برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی متصدیان اصلی امور صورت پذیرفته بود مشکلات کمتر می‌شد، اضافه کرد: به رغم این که در نقاط مختلف کشور بر اثر بارش‌های بسیار کمتر از بارندگی اخیر تهران سیل راه می‌افتد و تلفات جانی بر جای می‌گذارد، در تهران هزاران مسافر ظرف سه دقیقه از مترو تخلیه شدند و خوشبختانه حتی یک نفر هم آسیب ندید.
معاون شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی صدها نفر از پرسنل پر تلاش و خدوم متروی تهران و سایر دست اندرکاران شهرداری تهران، خط ۴ مترو هفته آینده به منظور بهره‌برداری شهروندان عزیز آماده خواهد شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۴۳۰۸۲۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.