خط ۵ بی آر تی در ناحیه ۱ منطقه ۴ تا پایان شهریور آماده سازی می شود

اجرای اصلاح طرح های هندسی به منظور کاهش بار ترافیکی و آماده سازی خط ۵ بی آر تی در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر اقداماتی است که تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سمیه صاجوی شهردار ناحیه ۱ منطقه ۴ ضمن بیان این مطلب افزود: آماده سازی خط ۵ بی آر تی در آستانه بازگشایی مدارس، تثبیت طرح هندسی تقاطع امید نای و امیر کیانوش، همسطح سازی معابر پرتردد عابرین پیاده و جمع آوری تابلوهای مازاد در سطح ناحیه ۱ از دیگر اقداماتی است که تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

شهردار ناحیه ۱ منطقه ۴ ادامه داد: خط کشی و نصب تجهیزات ترافیکی یکی از مهمترین اقدامات این حوزه در طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس است که در ناحیه ۱ اجرا خواهد شد.

تکمیل پروژه های ترافیکی ناحیه ۲ منطقه ۴

در ادامه مهدی مسیبی شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴، به رفع مشکلات ترافیکی این ناحیه اشاره کرد و اظهار داشت: رفع نقاط ترافیکی نواحی تا قبل از بازگشایی مدارس به شهروندان نواحی ابلاغ شده است که در ناحیه ۲ آماده سازی و بهره برداری از پل مکانیزه عابر پیاده میدان رسالت در جهت کاهش بار ترافیکی ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.

مسیبی با اشاره به رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه های سطح منطقه خاطر نشان کرد: تقاطع خیابان ریحانی و بزرگراه شهید زین الدین، تقاطع خیابان های شهید محمودی، هدایتی و خیابان هدایتی، بزرگراه رسالت، تعمیر و تعویض گاردیل های فرسوده ومعیوب بزرگراه های شهید صیاد شیرازی و امام علی (ع) و تعمیر سرپناه ایستگاه های اتوبوس و در دستور کار این حوزه قرار گرفته و تا قبل از بازگشایی مدارس عملیاتی خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.