خط ۹ اتوبوس های BRT تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می گردد / از شهر ری تا مینی سیتی با اتوبوس های تندرو

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت : خط ۹ اتوبوس های تندرو از شهر ری تا مینی سیتی ، تا پایان مهرماه تکمیل و آماده بهره برداری می گردد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد : خط ۹ سامانه اتوبوس های BRT یکی از مهمترین خطوط این شبکه خواهد بود که پیش بینی می گردد در همان ابتدای کار بتواند روزانه ۱۰۰ هزار مسافر را جابه جا کند که به مرور زمان به تعداد مسافران این خط افزوده خواهد شد .
 
وی ادامه داد : برای راه اندازی و بهره برداری از این خط تمهیدات لازم پیش بینی شده چنانچه در آغاز کار ۸۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین در این مسیر به کارگیری خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: این خط یکی از طولانی ترین خطوط اتوبوس های BRT محسوب می گردد که با طول حدود ۳۳ کیلومتر از شهرری تا مینی سیتی ادامه می یابد .
 
وی تصریح کرد: خط ۹ اتوبوس های BRT با ۳ خط دیگر اتوبوس های تندرو تقاطع دارد و به طور متوسط هر ۷۰۰ متر یک ایستگاه در مسیر این خط پیش بینی شده است تا شهروندان دسترسی راحتی به خط و ایستگاه ها داشته باشند .
 
سنندجی در پایان گفت : خطوط اتوبوس های تندرو توانسته اند جایگاه ویژه ای را در جابه جایی های روزانه پایتخت به دست بیاورند که با احداث خطوط تازه و تکمیل این شبکه می توانیم شاهد افزایش چشم گیر حجم سفرها با خطوط BRT در تهران باشیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.