خلاصه و عکس از سریال گنج مظفر

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

موضوع: گالری عکس فیلم و سریال

خلاصه و عکس از سریال گنج مظفر ساخته مهران مدیری

گنج مظفر سریال جدید مهران مدیری,عکسهای گنج مظفر

گنج مظفر,بازیگران گنج مظفر

بازیگران گنج مظفر همانند سریال تلویزیونی باغ مظفر هستند و مهران مدیری، سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، الیکا عبد الرزاقی، علی لک پوریان ، بهنوش بختیاری و… در آن ایفای نقش میکنند.

سریال باغ مطفر در قالب ۱۲ قسمت و ۶ مجموعه توزیع خواهد شد.

دانلود گنج مظفر

خلاصه داستان گنج مظفر : :در گنج مظفر خاندان مظفر همه در پی یافتن یک الماس و گنجی هستند. گنجی که هر تکه از نقشه آن در دست یک نفر است و افراد خاندان مظفر برای پیدا کردن این گنح باید با هم متحد شوند. همان شخصیت‌های سریال باغ مظفر در این کار هم هستند، مثل خان مظفر(مهران مدیری) و پسرش (سیامک ا نصاری)، دخترش(سحر جعفری جوزانی)، عروس خانواده(شقایق دهقان)، پدر عروس (نادر سلیمانی)، مادر عروس (لیکا عبدالرزاقی)، برادر خان مظفر، منصور (محمدرضا هدایتی) و خانم دکتری که همسر منصور شده (بهنوش بختیاری). نوکر خان مظفر (نصراله رادش) و برادر تازه پیدا شده (قل‌مراد). این سریال را هم پیمان قاسم‌خانی سرپرستی نویسندگانش را کرده و علاوه بر الوند، مهراب قاسم‌خانی و امیر مهدی ژوله در آن همکاری داشتند.
گنج مظفر برخلاف باغ مظفر فقط محدود به یک لوکیشن نبوده است، حتی برای فیلمبرداری آن مدیری و گروه‌اش به لوکیشن‌هایی مثل بیمارستان، لواسان و شمال رفته‌اند.

توضیحات : گنج مظفر نام سریال پخش نشده‌ای به کارگردانی مهران مدیری است که پس از اتمام مجموعه باغ مظفر فیلمبرداری آن شروع شد. این مجموعهٔ تلویزیونی را پیمان قاسمخانی و گروهش نوشته‌اند و حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان تهیه‌ کرده‌اند.

بازیگران گنج مظفر خلاصه گنج مظفر داستان گنج مظفر دانلود قسمتهای جدید گنج مظفر دانلود گنج مظفر مجموعه ۱ و ۲ گنج مظفر موضوع فیلم گنج مظفر گنج مظفر گنج مظفر مهران مدیری
ارسال شده در : ۳ مهر تعداد تصاویر : ۳ مشاهده ادامه تصاویر …


گالری عکس بازیگران و هنرمندان |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.