خلعتبری: خوشحالم طلسم گل نزدنم شکست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

   وی با اشاره iبه بازی با نفت می گوید: باید اعتراف کنم که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم نفتی ها بازی را بسیار خوب آغاز نمودند اما در ادامه این سپاهان بود که توانست سوار بر بازی شود از اواسط نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما قرار گرفت البته نفتی ها در دقایقی هم برایمان مشکل ساز شدند اما با بازی خوب ما نه تنها دو گل خورده را جبران نمودیم بلکه بلکه iبه دو گل دیگر هم دست پیدا نمودیم. 

 به گزارش تفسیری ایمنا، خلعتبری بالاخره بعد از ۱۳ هفته طلسم گل نزدنهایش را شکست وی در این خصوص می گوید: iبه هر حال همیشه نمی توان گل زد. من در این فصل بیشتر پاس گل دادم و اگر هم موقعیتی پیش می آمد سعی می نمودم iبه سایر هم تیمی هایم فرصت بدهم تا دروازه حریف را باز نمایند چون بازیکن خودخواهی نیستم. iبه هر حال خوشحالم که طلسم گل نزدنم شکست و امیدوارم از این پس دیگر گل بزنم و تعداد گلهایم را هم هر هفته بیشتر کنم.

مهاجم ملی پوش سپاهان iبه بازی با تراکتور هم اشاره ای می کند: در ان بازی نباید بازنده می شدیم نمی دانم ولی فکر می کنم آن روز اصلا روز سپاهان نبود تا توانستیم فقط بدشانسی آوردیم البته دیگر نباید فکر قبل ها را بکنیم باید iبه دنبال این باشیم تا دوباره صدر جدول را پس بگیریم.

عده های از اهالی فوتبال بر این عقیده اند که تیم زرد پوش اصفهان نمی تواند این فصل برای قهرمانی بجنگد. خلعتبری در این مورد می گوید: پیش از آغاز مسابقات این پیش بینی ها مطرح شد اما تا این هفته حتی شاهد صدرنشینی سپاهان هم بوده ایم اگر قرار بر ضعف این تیم بود الان در جمع مدعیان قهرمانی حضور نداشتیم سپاهان این فصل هم برای قهرمانی خواهد جنگید و برای چهارمین فصل متوالی قهرمانی اش را تکرار خواهد نمود.

پس از تعطیلی لیگ ملی پوشان طی اردویی باید خودشان را برای مصاف با تیم ملی ازبکستان آماده نمایند مهاجم شمالی سپاهان با اشاره iبه این دیدار چنین توضیح می دهد: باید برای این دیدار قدرت توانمان را دو چندان کنیم بازی با ازبکستان قطعا سختتر از دیدار با کره خواهد بود اما مطمئن هستم که با تدابیر آقای کی‌روش و حمایت هواداران می توانیم با شکست ازبکستان حضورمان را در جام جهانی جشن بگیریم.  

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.