خلعتبری: هرطور شده کرانچار را در سپاهان نگه دارند

۱۸اردیبهشت،

محمدرضا خلعتبری دربارهٔ قهرمانی تیمش در جام حذفی عنوان کرد:خوشحالم که توانستیم حذفی را مال خود کنیم. تیم ما لیاقت یک جام را داشت. بچه ها زحمات زیادی کشیدند و کسب عنوان قهرمانی برایمان شیرین بود. می توانستم در لیگ برتر هم قهرمان شویم اما به هر حال نشد. به استقلالی ها هم تبریک می گویم که توانستند جام قهرمانی را بدست آورند.

به گزارش اوج ، وی با بیان اینکه استقلالی ها هم دوست داشتند پرسپولیس قهرمان شود، ادامه داد: استقلال و پرسپولیس تیم های پایتخت می باشند و همدیگر را حمایت می کنند. حتی آقای فتح الله زاده هم گفته بود که دوست دارد پرسپولیس قهرمان شود. فوتبال حرف سرش نمی شود و در زمین نشان دادیم از پرسپولیس برتریم.

مهاجم ملی پوش سپاهان همچنین گفت: جا دارد از علیرضا فغانی هم تشکر ویژه ای کنم. او بازی فینال را عالی قضاوت کرد و به نظر من سبک داوری او فراتر از آسیا است. امیدوارم بتواند در جام جهانی هم قضاوت کند.

خلعتبری دربارهٔ بازی با آلومینیوم تاکید کرد: ما این دیدار را صد درصد جدی می گیریم و برای بردن به زمین می رویم. هدف ما این است که جایگاه دوم خود را تثبیت کنیم و از طرفی به ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی کمک کنیم تا در لیگ برتر بماند. من سالهای خوبی را در ذوب آهن سپری کردم و هرچه در توان داشته باشم می گذارم تا ذوب آهن در لیگ بماند.

او دربارهٔ آینده فوتبالی اش تصریح کرد: من دوست دارم در سپاهان بمانم. با سپاهان قرارداد هم دارم. البته دو پیشنهاد از امارات به دستم رسیده اما اگر قرار باشد در ایران بازی کنم، اولویت اولم با سپاهان است مگر اینکه به توافق نرسیم.

خلعتبری دربارهٔ اینکه شنیده می شود برخی بازیکنان سپاهان در صدد می باشند تا منصور ابراهیم زاده را به این تیم بیاورند، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. به نظر من سپاهان باید هرطور شده کرانچار را حفظ کند. او با سپاهان نتایج خوبی گرفته و فکر می کنم باشگاه سپاهان هم اولویتش با کرانچار باشد. خوشحالم که رحیمی در سپاهان ماندنی شد و از او می خواهم کرانچار را نگه دارد تا به موفقیت های بعدی دست یابد.

وی در پایان دربارهٔ شایعه حضور کرانچار در پرسپولیس و اینکه احتمال دارد او به با این مربی کروات به پایتخت برود، افزود: کرانچار مربی بزرگی است و امیدوارم هرجا هست موفق باشد. دربارهٔ خودم نظرم را گفتم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.