خلعتبری احضار شد/ حسن‌زاده: سپاهان از مجیدی شکایت نکرد

۳۱فروردین۱۳،

16-396.jpg

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضار محمدرضا خلعتبری خبر داد و گفت: باشگاه سپاهان هم هیچ شکایتی علیه فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی ارسال نکرده است.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از اظهار محمدرضا خلعتبری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر رفتاش در بازی سپاهان و داماش خبر داد و اظهار کرد: اگرچه هنوز گزارش اتفاقات آن مسابقه به دست ما نرسیده اما بر اساس آنچه در تلویزیون و مطبوعات گزارش شده بود ما خلعتبری را به کمیته انضباطی احضار کردیم اما با توجه به بازی‌های حساس و فشرده‌ای که سپاهان در مسابقه‌های داخلی و همین طور لیگ قهرمانان آسیا دارد ما تاریخ ۷ اردیبهشت را مناسب‌ترین زمان برای دعوت این بازیکن دیدیم.

رییس کمیته انضباطی همچنین از ابلاغ حکم محرومیت هادی عقیلی به وی در جلسه عصر امروز (شنبه) خبر داد و به ایسنا گفت: چون عقیلی عضو هیچ باشگاه ایرانی نبود و ما نمی‌توانستیم از طریق سازمان لیگ یا هیات استان حکم را به وی ابلاغ کنیم بنابراین باید به ایران می‌آمد و شخصا آن را دریافت می‌کرد. عقیلی امروز به محل کمیته انضباطی آمد و ما هم وظیفه‌مان را انجام دادیم و حکم محرومیتش را به وی ابلاغ کردیم.

وی افزود: عقیلی قصد داشت توضیحات شفاهی را دربارهٔ سبب رفتارش بیان کند که از وی خواستم تا تمام توضیحاتش را به صورت کتبی تنظیم کند و همراه با اعتراض کتبی که می‌نویسد لایحه‌ای را آماده کرده و پس از پرداخت هزینه دادرسی‌اش موضوع را از طریق شورای استیناف پیگیری کند که او هم قرار شد فردا (یکشنبه) این کار را انجام دهد.

رییس کمیته انضباطی دربارهٔ شایعه تبانی‌هایی که دربارهٔ بازی تیم‌های شهرداری بندرعباس و شهرداری تبریز در لیگ دسته یک عنوان شده نیز اظهار کرد: درخصوص مسائل لیگ دسته یک از جمله تبانی احتمالی گفته شده میان شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس هنوز از هیچ مرجعی شکایتی به کمیته انضباطی نیامده است. حال اگر کمیته نظارت بر اخلاق حرفه‌ای در فوتبال که مسئولیت آن را حجت‌الاسلام علیپور بر عهده دارد تحقیقاتی انجام دهد و هر زمان به جمع‌بندی رسید که احساس کرد کمیته انضباطی صلاحیت رسیدگی به موردی را دارد ما به آن موضوع ورود خواهیم کرد.

حسن‌زاده همچنین با بیان اینکه هیچ شکایتی از سوی باشگاه سپاهان علیه فرهاد مجیدی نیز به کمیته انضباطی نیامده در این باره به ایسنا گفت: اگرچه بعضی از رسانه‌ها خبر از شکایت سپاهان علیه مجیدی می‌دادند اما تا الان هیچ شکایت رسمی درخصوص رسیدگی به موضوع فرهاد مجیدی از سوی باشگاه سپاهان یا هر باشگاه دیگری به دست ما نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناظران ویژه کمیته انضباطی در نظارت‌هایی که برای مسابقه‌های حساس لیگ داشتند به مورد سوئی برخورد کرده‌اند یا خیر نیز تصریح کرد: آن ناظران وظایف و کارکردهای خاص خودشان را دارند و تنها بر موارد انضباطی بازی‌ها نظارت کرده و طبق همان هم گزارش‌هایشان را در این حوزه ارسال می‌کنند بنابراین گزارش‌های آن‌ها نمی‌تواند حکم سرنوشت‌سازی را برای مسابقه‌های فوتبال و یا مواردی از این دست داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.