خلعتبری: بازی کردنم در دربی قطعی نیست/ شماره ۹۹ را می‌پوشم/ از لحاظ مالی ضرر کردم ولی ناراحت نیستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمدرضا خلعتبری بازیکن تازه پرسپولیس سرانجام روز یکشنبه قراردادش را با این باشگاه در هیات فوتبال ثبت کرد و حالا بعد از منتفی شدن حضورش در لیگ امارات، او را در جمع سرخپوشان خواهیم دید.

خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در خصوص قطعی شدن حضورش در پرسپولیس می‌گوید:«گفته بودم که مشکلی برای آمدنم وجود ندارد و خوشبختانه روز قبل قرارداد دو ساله‌ای را امضا کردم. من از تلاش‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه و همچنین حسین هدایتی تشکر می‌کنم، در ضمن امیدوارم جواب اعتماد علی دایی را بدهم. به پرسپولیس آمدم تا با این تیم قهرمان شوم و در این چند روز هم هواداران پرسپولیس به من لطف داشته‌اند و امیدوارم آنها را خوشحال کنم.»
هواداران پرسپولیس منتظر حضور خلعتبری در دربی تهران می باشند. او در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت تو در آستانه این بازی حساس برطرف شده خاطرنشان می‌کند: «آسیب‌دیدگی‌ام هنوز به طور کامل برطرف نشده و از الان نمی‌توانم بگویم که حضورم در دربی قطعی است. پزشکان تیم باید وضعیت پایم را مورد بررسی قرار دهند ولی باید بگویم که نسبت به روزهای قبل شرایط بهتری دارم. باید ببینیم قسمت چه خواهد شد، هر چند که درد دارم ولی امیدوارم تا روز جمعه مصدومیتم برطرف شود.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که امسال در پرسپولیس چه شماره‌ای را برتن خواهی کرد، خاطرنشان می‌کند: «به احتمال فراوان شماره ۹۹ را می‌پوشم. شماره ۹ را دوست دارم ولی در حال حاضر این شماره متعلق به بازیکن دیگری است و من هم بسیار حساسیت به این موضوع ندارم. در سپاهان هم چنین وضعیتی برایم پیش آمد که در بازی‌های آسیایی شماره ۹۹ را برتن کردم. برای من مهم این است که بتوانم بازی‌های خوبی را برای پرسپولیس انجام بدهم، در ضمن دوست دارم حضور در پرسپولیس با اتفاقی شیرین آغاز شود.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که اگر مقابل استقلال بازی کنی قول گلزنی می‌دهی تاکید می‌کند: «هیچ بازیکنی نمی‌تواند پیش بینی کند که در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر بازی کردم مطمئنا نهایت تلاشم را انجام خواهد داد تا بتوانم بازی خوبی انجام داده و حتی گلزنی کنم. تمام بازیکنان گل زدن در دربی را دوست دارند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم در نهایت اگر شرایط بازی پیدا کردم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.»
او در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیس و حرف و حدیث هایی که در مورد هزینه های سنگین باشگاه پرسپولیس مطرح شده می گوید:« مسئولان باشگاه در خصوص مسائل مالی صحبت می کنند . من حرفی در این خصوص ندارم.همه می دانند با چه شرایطی حاضر به ماندن در عجمان نشدم و از لحاظ مالی ضرر کردم ولی ناراحت نیستم و اتفاقا خوشحالم که در لیگ ایران بازی می کنم.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند روز جمعه برنده دربی باشد می‌گوید:« پیش بینی که نمی‌توان کرد. به هر حال دو تیم بزرگ فوتبال ایران مقابل هم قرار می‌گیرند و بازیکنان و طرفداران هر دو تیم ابتدا در مورد بردهای تیم خودشان حرف می‌زنند. من معتقدم هر تیمی بهتر از فرصت‌ها استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد آمد. ما نباید فراموش کنیم که استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر فنی توانایی دارد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.