خلعتبری: به حیدری گفتم خدا عزت می‌دهد/ با تلاش‌های دکتر به این مسابقه رسیدم

۸فروردین ۱۳،

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: در پاسخ به حیدری اعلام کردم خدا عزت می‌دهد و خوشحالم که در پایان ما پیروزی شدیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛رضا خلعتبری پس از پیروزی سپاهان در ضربات پنالتی در مرحله نیمه نهایی مقابل استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او مصدوم نبوده عنوان کرد: ابتدا باید از دکتر یوسف‌زاده تشکر کنم که در ۱۰ جلسه صبح و عصر پای من را فیزیوتراپی کرده‌. MRI که در اردوی تیم ملی و اصفهان گرفتند نشان می‌داد مصدوم هستم و خدا را شکر می‌کنم که به این بازی رسیدم. امیدوارم لطف پزشک تیم را جبران کنم خدا عزت داد که در این دیدار گل‌زنی کنم و از همه چیز مهمتر موفقیت سپاهان بود.

وی در مورد درگیری که بین او و خسرو حیدری به وجود آمد اظهار داشت: در جریان بازی صحنه‌ای پیش آمد که با حیدری برخورد کردم. حرفی زد که سمت او رفتم و گفتم چرا این کار را انجام می‌دهد که داور به هر دو نفر ما کارت زرد نشان داد. با حیدری دوست هستیم اما شرایط بازی سبب رقم خوردن این اتفاقات شد. خدا را شکر می‌کنم به پیروزی رسیدیم.

خلعتبری در مورد اینکه بلافاصله پس از گل استقلال حیدری سمت او آمد و چه چیزی را اعلام کرد گفت: وقتی که استقلال گل زد سمت من آمد و اعلام کرد دیدی خدا همه چیز را نشان داد. من هم در پاسخ گفتم خدا باید به انسان عزت بدهد و خدا را شکر می‌کنم که در آخر ما برنده شدیم و در این مسابقه به پیروزی رسیدیم.

مهاجم سپاهان در مورد فحاشی‌های هواداران استقلال اعلام کرد: استقلال هواداران با ارزشی دارد که در زمان مناسب تیم ملی را مورد تشویق قرار می‌دهند. همیشه اعلام کردم هواداران استقلال و پرسپولیس برای این دو تیم نعمت می باشند. تماشاگران دوست دارند تیم خودشان به پیروزی برسد و وظیفه خود می‌بینند که تیمشان را تشویق کنند اگر حرفی زدند سعی کردم هیچ عکس‌العملی نشان ندهم و خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.