خلعتبری: تا آخر هفته قرارداد می‌بندم/ بین ۳راهی هستم و هیچ تصمیمی نگرفتم

 به گزارش خبرآنلاین، روز پنجشنبه باشگاه الوصل امارات اعلام کرد که قطع همکاری‌اش با خلعتبری حتمی شده و او دیگر در این باشگاه حضور نخواهد داشت. خلعتبری در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تایید جدایی‌‌اش از این باشگاه اماراتی می‌گوید:« جدایی من قطعی است و از لحاظ مالی با آن‌ها به توافق نرسیدم. مسائل دیگری هم وجود داشت و تغییرات مدیریتی در باشگاه الوصل هم باعث شد تا در نهایت در این تیم نمانم. البته هنوز با باشگاه الوصل تسویه حساب نکردم ولی به زودی از طریق مدیربرنامه‌هایم این کار را انجام خواهم داد.»

در دو، سه هفته اخیر خبرهای مختلفی در خصوص حضور خلعتبری در استقلال یا پرسپولیس شنیده شده ولی خودش در این خصوص می‌گوید:«‌ زمانی که در امارات بودم پرسپولیس اولین باشگاهی بود که با من مذاکره کرد و قرار شد بعد از پایان فصل مذاکره کنیم. در روزهای اخیر هم استقلالی‌ها صحبت‌هایی با من داشتند ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. الان در شمال هستم ولی تا یکی دو روز دیگر به تهران می‌آیم و فکر می‌کنم تا آخر هفته قرارداد امضا خواهم کرد.»

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد باشگاه سپاهان به تو صحت دارد خاطرنشان می‌کند:« بله، سپاهان هم پیشنهاد داده و من در واقع الان بین ۳ راهی هستم و تا این لحظه هنوز تصمیمی نگرفتم. به هر حال باید شرایط را بررسی کنم و در نهایت یک تصمیم درست بگیرم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.