خلعتبری: نباید به استقلال و دیگر رقیبان فکر کنیم/ گفته بودم گل‌های مهمی می‌زنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – خلعتبری می گوید فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست با این حال آنها تمام تلاش خود را می کنند که قهرمان شوند.

به گزارش ممتاز؛محمدرضا خلعتبری مهاجم پرسپولیس در بازی با ملوان یک گل با ارزش برای تیمش به ثمر رساند. او روی پاس دیدنی پیام صادقیان تک گل بازی را زد تا سرخپوشان با دست پر انزلی را ترک کنند. خلعتبری در مورد برد پرسپولیس در انزلی، گلی که در این دیدار به ثمر رساند و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.او معتقد است که از حالا نمی توان پیش بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود.

برد مهمی بود، درست است؟

دقیقا همین‌طور است. بازی سختی در پیش داشتیم و ملوان که بازیکنان بسیار خوبی دارد، در زمین خودش از حمایت تماشاگران بهره می‌برد. گرفتن ۳ امتیاز در انزلی آن هم مقابل تیمی که اوج گرفته است بسیار خوشحال‌کننده بود.

مثل اینکه استقلال رقیب اصلی شما برای قهرمانی است؟

فقط نمی‌توان از یک یا دو تیم اسم برد. جدول لیگ نشان می‌دهد که امتیازها چقدر به هم نزدیک است. فقط امیدوارم تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود ضمن اینکه از حالا نمی‌توان در مورد تیم قهرمان حرف زد. ما نباید به استقلال و دیگر رقیبان توجه کنیم و مهم این است که بازی های خودمان را بریم و بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

برخی معتقدند استقلال که یکی از رقیبان اصلی شما محسوب می‌شود خوب بازی نمی‌کند. نظر خودت چیست؟

در لیگ برتر امتیاز گرفتن از هر چیزی مهمتر است و اصلا به بازی خوب و قشنگ امتیاز نمی‌دهند. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید انتظار دارد که تیمش برنده شود. انصافا پرسپولیس هم امسال خوب بازی کرده و ما در بازی‌های آینده نیاز مبرمی به حمایت هواداران داریم.

آینده پرسپولیس را در بازی‌های لیگ چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

اصلا قابل پیش‌بینی نیست چون در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که بسیار چیزها را به هم می‌زند. با این حال با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم.

از اینکه یک گل سه امتیازی زدی چه احساسی داری؟

این ششمین گل من برای پرسپولیس بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم. این گل روی زحمت تمامی بازیکنان و همچنین پاس  بسیار خوب صادقیان زده شد.من زمانی که به پرسپولیس آمدم گفتم که نیاز به زمان دارم و گفته بودم که گل های مهمی می زنم.دوست دارم باز هم گل بزنم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

قبول داری پاس‌های صادقیان برای مهاجمان پرسپولیس یک امتیاز ویژه است؟

واقعا پاس گل صادقیان بی‌نظیر بود و من هم توانستم از آن استفاده کنم. خودم هم به او یک پاس دادم که متاسفانه ضربه صادقیان به تیر دروازه خورد. صادقیان یک فوتبالیست قوی است و من به او گفتم که بی‌جهت اطرافش را شلوغ نکند و کمتر مصاحبه کند.

مثل اینکه از مصاحبه او ناراحت شده بودی؟

من با پیام صحبت کردم و او گفت که حرف‌هایش را طور دیگری نوشته‌اند. کاری به این مسائل ندارم و قبل از بازی هم به صادقیان گفتم که فکر این اتفاقات را نکند. او فوتبالیست شایسته‌ای است که می‌تواند بعد از جام جهانی به اروپا برود. محسن مسلمان هم چنین شرایطی دارد.

ظاهرا گفته بودی صادقیان به تو پاس نمی‌دهد؟

من اصلا چنین حرفی را نزدم و حتی قبل از این بازی به پیام گفتم که اگر موقعیت گل داری حتما استفاده کن. برای من موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهمتر است. بعضی ها در این چند روز دنبال شیطنت بودند ولی من اختلافی با صادقیان ندارم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.