خلع بعضی از پیمانکاران مسکن مهر

۲۸م آذر ،

به گزارش نوساز، احمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا در دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر نظرات مدیران شهرهای تازه نیز اعمال شده است افزود: برای اعلام دستورالعمل نحوه محاسبه مابه التفاوت هزینه ساخت مسکن مهر از نظرات مدیران عامل شهرهای تازه نیز استفاده شد و جمع‌بندی آن همین دستورالعمل شد که اعلام و ابلاغ شده است.

وی افزود: نظر ما این بود که هر گونه تعدیلی که می‌خواهد صورت بگیرد ابزار تشویقی و تنبیه مدیریتی باشد که بتوان پروژه را به اتمام رساند.

غلامی تاکید کرد: نکته دوم این بود که پروژه مسکن مهری که بدون هیچ سببی مسکوت مانده است و کار آن پیش برده نشده است از آن پروژه حمایت نشود.

وی تصریح کرد: پروژه‌ای که کار کرده و پیشرفت داشته است و افزایش قیمت به آن خورده است باید از او حمایت شود بنابراین باید تفاوتی بین پروژه‌های کار شده با پروژه‌هایی که کار نشده‌ وجود داشته باشد.

غلامی گفت: در واقع نحوه اعمال دستورالعمل یاد شده باید به گونه‌ای باشد که به صورت عمومی نباشد که به کل پروژه‌های مسکن مهر این افزایش قیمت تعلق می‌گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه هشتگرد افزود: این عمومی نبودن افزایش قیمت ها نیز با تشخیص شورای مسکن هر استان و دستگاه‌های کارفرما باشد و تحلیل شود که به کدامیک از پروژه‌ها کمک و دلایل کمک کردن و کمک نکردن نیز اعلام شود.

غلامی با تاکید بر اینکه نباید هم تشویق شامل حال همه شود گفت:در بسیار از پروژه های مسکن مهر باید پیمانکاران را خلع کنیم چرا که کار نکرده اند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.