خلق “حماسه سیاسی” پیام اقتدار کشورمان را رساتر از قبل به دشمنان گوش‌زد می‌کند

۲۰فروردین۱۳،

معاون امور مجلس شورای اسلامی مجمع متخصصین ایران گفت: عزم جدی و اراده مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری، “حماسه” آنها در عرصه سیاسی و رقم زدن برگ زرین دیگری در نظام مردم سالاری دینی، علاوه بر اینکه سبب اتکا و اعتماد سازی دوستان جمهوری اسلامی است، پیام اقتدار و سربلندی کشورمان را رساتر از قبل به دشمنان ایران اسلامی گوش زد خواهد کرد.

“رضا شیخ بیگی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در سال ۹۲، اتفاقات تاثیرگذاری در حوزه سیاست داخلی و خارجی پیش روی آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: از جمله مهمترین آنها، می‌توان به خلق حماسه مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

معاون امور مجلس شورای اسلامی مجمع متخصصین ایران ادامه داد: مسئولان باید با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در تمامی مسائل و بکارگیری سیاست‌های صحیح در عرصه‌های مختلف، افق وسیع و روشنی را در سال‌ تازه برای ملت و کشور ایران رقم بزنند.

شیخ‌بیگی در ادامه به ارتباط مستقیم مسایل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با یکدیگر، اشاره و تصریح کرد: عزم جدی و اراده مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری ، حماسه آنها در عرصه سیاسی و رقم زدن برگ زرین دیگری در نظام مردم سالاری دینی، علاوه بر اینکه سبب اتکا و اعتماد سازی دوستان جمهوری اسلامی است، پیام اقتدار و سربلندی کشورمان را رساتر ازگذشته به دشمنان ایران اسلامی گوش زد خواهد کرد.

وی همچنین گفت: بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب ، حماسه اقتصادی، شرط دیگر تکمیل حلقه اقتدارملت ایران بوده و همه مردم و مسئولان باید با احساس مسئولیت و تلاش برای رونق تولیدات ملی و خروج از اقتصاد وابسته نفتی، گام مهمی در ساختن ایران اسلامی بردارند.

معاون امور مجلس شورای اسلامی مجمع متخصصین ایران خاطر نشان کرد: عبور از همه فشارها، تنگناها و دشمنی‌ها، تنها با خلق حماسه ملت جامه عمل پوشیده و به یاری خداوند، پایان سال ۹۲، آغازی دیگر بر سربلندی ملت ایران و پایانی بر دسیسه‌های همیشگی بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.