خلیل‌زاده: بی‌مورد خشن‌ترین بازیکن شدم

۲۳اردیبهشت،

شجاع خلیل‌زاده در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده‌ام اما تصمیم نهایی‌ام منوط به انتخاب سرمربی این تیم است.

به گزارش فارس ، وی دربارهٔ سایر پیشنهادهایش خاطرنشان کرد: از سپاهان هم پیشنهاد دارم اما پرسپولیس نهایی‌تر شده است. منتظر مشخص شدن سرمربی هستم تا تصمیم خود را بگیرم، سایر موارد تمام شده است و مشکلی وجود ندارد. من سردار را قبول دارم و توافق شفاهی در این زمینه صورت گرفته است.

خلیل‌زاده دربارهٔ اینکه آیا با مس قرارداد نداشته، خاطرنشان کرد: رمانی که قرارداد بستم رضایتنامه‌ام را گرفتم و هر ۴ برگ در اختیارم است و از این لحاظ مشکلی ندارم.

وی در مورد شرایط مس در لیگ دوازدهم یادآور شد: در ابتدا قاسمپور برای تیم زحمت کشید و واقعاً خوب نتیجه گرفته بود پس از آن لوکا آمد که همه می‌گفتند اخلاقش بد است در صورتی که اینگونه نبود و هم از لحاظ فنی و هم شخصیتی مربی خوبی بود.

مدافع مس تاکید کرد: ما با هر ۲ مربی خوب نتیجه گرفتیم اما اگر می‌توانستند مربی را نگه دارند راحت می‌توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم، لوکا خوب نتیجه گرفت اما زمانی که سرمربی عوض می‌شود طول می‌کشد تا بخواهد بازیکنان را بشناسد به همین دلیل کار کمی سخت شده بود.

خلیل‌زاده تصریح کرد: در مس نمی‌مانم زیرا خانواده‌ام ناراضی است، ۵ سال در کرمان بودم و خیلی خسته شدم، جا دارد از مردم کرمان تشکر کنم که مرا در این سال‌ها تحمل کردند، احتمال اینکه پرسپولیسی شوم زیاد است. خودم یک پرسپولیسی ۶ آتیشه هستم، از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما زمانی که آنها متوجه شدند با پرسپولیس مذاکره کرده‌ام از این امر صرف‌نظر کردند.

مدافع مس دربارهٔ اینکه در این فصل ۱۰ کارت زرد دریافت کرده است، گفت: باور کنید ۵ کارت زرد من بی‌مورد بود، فقط می‌رفتم سمت داور و او به من کارت نشان می‌داد، داوران ایرانی به گونه‌ای می باشند که اگر به سمت‌شان بروی کارت نشان می‌دهند، بی‌مورد هم خشن‌ترین بازیکن معرفی شده‌ام در حالیکه بازیکن خوش اخلاقی هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.