خلیلی: پرسپولیس می‌تواند السد را هم شکست دهد/ ژاوی مهره‌های لازم برای اجرای تفکراتش را ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم با انگیزه بالایی برابر حریف اماراتی بازی کرد.

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر شارجه امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازیکنان با انگیزه بالایی وارد زمین شدند که این امر بسیار مهم بود و نشان می‌داد کادر فنی به خوبی روی این موضوع کار کرده است. در این دیدار بازیکنان نسبت به بازی قبلی برابر الدحیل، با انگیزه بیشتری وارد زمین شدند. 

وی افزود: گلزنی در دقایق ابتدایی باعث شد تیم با تمرکز بالایی کار را ادامه بدهد و نکته دیگر این بود در اواسط نیمه نخست، شارجه یک فرصت بسیار خوب داشت که حامد لک مهار کرد و اجازه نداد دروازه‌ پرسپولیس باز شود. این دو عامل نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشتند. 

او همچنین گفت: پرسپویس به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و می‌دانست نقطه ضعف آنها کجاست. پرسپولیس روی ارسال از کناره‌ها، فشار زیادی آورد و سه گل پرسپولیس به همین شیوه به ثمر رسید. در این دیدار همه بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالای خود را نشان دادند. احسان پهلوان هم نشان داد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته گلزنی عیسی آل‌کثیر هم بسیار مهم بود و به نظر من وحید امیری هم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

خلیلی همچنین گفت: در چهار بازی اخیر دیدیم که تیم گل‌محمدی بازی به بازی بهتر شد که این نشان می‌داد کادر فنی روی تیم کار زیادی انجام می‌دهد. اینکه تیم مثل یک اردو کنار هم بودند هم نقش زیادی در ایجاد هماهنگی بین بازیکنان داشت. به اعتقاد من یکی‌ از شاخصه‌های تیم‌ گل‌محمدی بازی مالکانه است که این امر نیاز به هماهنگی دارد. 

وی همچنین درباره مصاف پرسپولیس برابر السد هم گفت: السد با تفکر جدیدی در مسابقات حضور دارد و ژاوی تجارب بازی در بارسلونا را به السد آورده اما مهره‌های لازم برای اجرای تفکرات خود را ندارد. آنها فقط روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کنند و خط حمله خوبی را هم در اختیار دارند. قطعا صدرنشینی پرسپولیس در گروه، روحیه بازیکنان را برای بازی برابر السد بهتر خواهد کرد و اگر مثل بازی برابر شارجه به میدان بروند، قطعا می‌توانند این تیم را هم شکست بدهند. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.