خواب سنگین پسر جوان در وسط بزرگراه

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

پسر جوانی که بر اثر توهم مواد روانگردان، در بزرگراه خوابش برده بود، طی یک تصادف دلخراش، جان خود را از دست داد.
ساعت ۴:۳۹ صبح امروز تصادف یک خودروی پراید به پسر جوانی در اتوبان باقری به سازمان آتش نشانی و پلیس گزارش شد. نیروهای امدادی بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی های اولیه متوجه شدند بر اثر این تصادف پسر جوان جان خود را از دست داده است.

راننده پراید در جریان تحقیقات گفت: امروز صبح در حال رفتن به محل کارم بودم که متوجه شدم فردی در کف اتوبان خوابیده است. هر کاری کردم نتوانستم ماشین را کنترل کرده و به شدت با او برخورد کردم.

ماموران در ادامه متوجه شدند فرد کشته شده همراه دوستش سوار یک دستگاه خودروی پراید بوده که به طور ناگهانی از ماشین پیاده و در میان اتوبان خوابیده بود. برای مشخص شدن علت این کار تحقیقات از دوست این فرد آغاز شد که او در حالی که به علت مصرف مواد روانگردان حالت عادی نداشت گفت دوستم خسته بود به همین خاطر وسط اتوبان خوابید سر و صدا نکنید خودش بلند می شود و پیش ما می آید.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت: شدت تصادف در حدی بود که پسر جوان حدود ۳۰ متر به همراه خودروی سواری بر روی زمین کشیده شده بود. پس از خارج کردن جسد از زیر ماشین صحنه تحول ماموران پلیس شد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.