خواجه امیری اجرا در بندرعباس را به پایان رساند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > ایرانی– ممتازنیوز:
احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشور شب قبل(۱۹ مرداد) آخرین اجرای خود در بندرعباس را در میان استقبال علاقه‌مندانش به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، تالار شهید آوینی بندرعباس که از جمعه شب میزبان احسان خواه امیری بود در طول سه سانس برگزاری کنسرت این خواننده مطرح جمعیتی بالاتر از ظرفیت خود را به چشم دید.

احسان خواجه امیری پس از نمایش قطعه‌ای توسط اعضای گروهش بی‌مقدمه و با یک قطعه موسیقی پرانرژی کار خود را آغاز کرد و پس از به وجد آوردن مخاطبانش، گفت: قبل از اینکه روی صحنه بیایم می‌دانستم که شب پر هیجانی را سپری خواهیم کرد حضور گرم مردم بندرعباس سببی براین مدعاست.

در ادامه این خواننده پاپ قطعاتی چون «احساس آرامش»، «نمی دونی»، «غریبانه»، «خلاصم کن»، «تموم قلب من»، «این حقم نیست» را به اجرا درآورد و پس از آن با یادی از ناصر عبداللهی و رضا صادقی با گفتن “هیچ جا بندر نابو” سالن را به هیجان درآورد و قطعه “هرچی آرزوی خوب مال تو” را به افتخار حضار به اجرا درآورد.

«نمی دونم»،«نابرده رنج» و «سلام آخر» قطعات دیگری بودند که خواجه امیری در میان همخوانی حضار به اجرا درآورد و پس از آن با بیان اینکه خلیج فارس همیشه فارس خواهد ماند و بیدار و زنده و باشکوه است، قطعه «دریا” را با همراهی و تشویق طرفدرانش خواند.

اما این پایان کار نبود و در زمان خداحافظی خواجه امیری حاضرین با گفتن “مادرانه” خواستار تیراژ پایانی فیلم مادرانه توسط وی شدند که خواجه امیری با اشاره به اینکه آمادگی اجرای آن را ندارد خواستار عدم اجرای آن شد که تشویق‌های ممتد حاضرین سرانجام خواجه امیری را راضی به اجرای آن کرد و پس از آن قطعه “پرنده” حسن ختامی بر اجرای این خواننده پاپ در بندرعباس بود.

قطعات اجرا شده خواجه امیری با ترانه‌هایی از روزبه بمانی، اهورا ایمان، افشین یداللهی، حسین متولیان و امیر پیرنهان برای مخاطبان به اجرا درآمد.

احسان خواجه امیری با بیان این جمله که، قراره امشب «شب عاشقانه‌ها باشد» افزود: همواره بهترین و پرهیجان‌ترین کنسرت هایم را در بندرعباس داشته‌ام زیرا مردم این دیار گرمای خاصی داشته و همواره به حرارت اجراهایم می‌افزایند.

به گزارش ایسنا، هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده داشت و هومن غفاری(درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی(ترومپت)، محمد کاظمی(کیبورد)، مهرداد هزارخوانی(گیتار باس)، سیامک کریم‌پور(ترومبون)، امید حجت(گیتار الکتریک)، احسان نی زن(ویلن) و سیامک پناهی(پرکاشن) برعهده داشتند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.