خواستار بر کناری کفاشیان از طریق نامه های فکس شده به دفتر رؤسای باشگاه‌‌ها

خواستار بر کناری کفاشیان از طریق نامه های فکس شده به دفتر رؤسای باشگاه‌‌ها

شوک اول این که:
گویا قرار نیست علاقه مفرط رویانیان به مازندرانی‌‌ها و روند حضور هم‌استانی‌‌های آقای رئیس در باشگاه پرسپولیس پایانی داشته باشد. بعد از به کارگیری یحیی گل‌محمدی که هم‌استانی رویانیان محسوب می‌شود، این بار نوبت باشگاه پرسپولیس قائمشهر بود که تحت حمایت پرسپولیس تهران قرار گیرد.
گویا باشگاه پرسپولیس در پی جذب ورزشکارانی از رشته‌‌های غیرفوتبالی مانند وزنه‌برداری، کشتی و دوومیدانی و وزنه‌برداری معلولان و جانبازان، اینک تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر را نیز تحت حمایت خود قرار داده است. جالب است بدانید بهداد سلیمی که بعد از بازی‌‌های المپیک به این باشگاه پیوسته نیز مازندرانی است و هم‌زبان رویانیان محسوب می‌شود.
محمد رویانیان با اصالتی مازندرانی، پس از حضور در رأس هرم هیأت‌مدیره پرسپولیس تعداد زیادی از هم‌استانی‌‌های خود را به این مجموعه آورده است. از بازیکن و مربی و پزشک گرفته تا راننده‌‌های باشگاه. با نگاهی سطحی به نفرات حاضر در این باشگاه، می‌توان به نفرات زیادی از این استان شمالی در جایگاه‌‌های مختلف اشاره کرد.
فقط در تیم فوتبال این باشگاه، منهای شخص مدیرعامل پنج عضو مازندرانی دیگر نیز حضور دارند (یحیی گل‌محمدی مربی تیم، چشمه سری پزشک تیم و شهاب گردان، هادی نوروزی و محسن بنگر).
تیم کشتی پرسپولیس نیز قرار است از خطه مازندران در مسابقات لیگ برتر این رشته حضور پیدا کند و نام پرسپولیس جویبار را با خود یدک می‌کشد. رضا یزدانی نیز یکی دیگر از هم‌استانی‌‌های آقای رئیس است که حالا تحت حمایت مدیرعامل سرخ‌‌ها قرار دارد. بعضی‌‌ها معتقدند تحت حمایت قرار دادن پرسپولیس قائمشهر با هدف استفاده از بازیکنان این تیم در پرسپولیس تهران، نشانه علاقه مفرط رویانیان به جمع‌کردن هم‌استانی‌هایش در کنار خود است.
چه اگر هدف تنها این موضوع بود، رویانیان می‌توانست پرسپولیس اهواز را نیز تحت حمایت خود قرار دهد تا در سال‌‌های آینده در تیمش از استعداد‌های خوزستانی نیز بهره‌مند شود.
شوک دوم این که:
طی روز‌های گذشته نامه‌‌های مشابهی از مبدأیی نامعلوم به دفتر رؤسای باشگاه‌‌ها فکس شده که در این‌نامه‌‌ها از مدیران خواسته شده در صورت موافقت با تشکیل مجمع فوق‌العاده فدراسیون و برکناری کفاشیان از رأس فدراسیون فوتبال، نامه را امضا کنند و به همان شماره مبدأ فکس کنند.
هیچ‌کس نمی‌دانست که این نامه را چه کسی تهیه کرده و از برکناری کفاشیان چه هدفی را دنبال می‌کند. اما با وجود این شماری از مدیران عامل، از جمله مدیران تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس پای نامه مذکور را امضا کردند و ارسال هم کردند.
پیگیری‌‌های شوک در این زمینه به نتایج جالبی منجر شده است. گویا تمامی نامه‌‌ها از شماره‌ای ارسال شده که متعلق به دفتر باشگاه استیل‌آذین است!به نظر می‌رسد حسین هدایتی، قصد دارد با جمع‌آوری این امضا‌ها و برکناری کفاشیان، تسویه‌حساب سنگینی با رئیس فدراسیون انجام دهد.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.